1. Головна
  2. Оперативна інформація

Реагування на звернення громадян має бути оперативним та дієвим

На цьому наголосив Луцький міський голова Ігор Поліщук. Він зазначив, що директор департаменту “Центр надання оперативних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як щомісяця подає йому аналітичні дані щодо того, як керівники виконавчих органів та комунальних підприємств реагують на звернення громадян на службу оперативного реагування “15-80”.

“Люди звертаються і просять вирішити певну проблему, сподіваючись, що її таки вирішать. Тому вам постійно треба тримати контакт з мешканцями, які звертаються до служби оперативного реагування. Повідомляти, якщо проблема вирішена. Якщо ж для вирішення потрібен більш тривалий термін часу, то сказати заявнику, що проблему взято в роботу. Якщо ж не можна вирішити або вона не належить до компетенції того чи іншого органу, про це також треба сказати заявнику і порадити куди звертатися. Мені подають статистику і я бачу, що управління транспорту та зв’язку із 36-ти звернень на 32-а не відреагувало взагалі. В такому випадку ми будемо приймати кадрові висновки. В першу чергу, щодо зняття премій, а якщо і це не допоможе, то будуть подальші кадрові рішення”, - зазначив Ігор Поліщук.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)