Семінар про побудову клієнтоорієнтованого підприємства – на КП “Луцькводоканал”
![Семінар про побудову клієнтоорієнтованого підприємства – на КП “Луцькводоканал”](https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/thumbs/700-467/x/ny/6valt5-0x79-4160x2184-uyyln4kvukul37ekduubiow32p3xxnyx.jpg)
Сьогодні у приміщенні комунального підприємства “Луцькводоканал” відбувся семінар на тему “Побудова клієнтоорієнтованого підприємства водо-каналізаційного господарства. Дистанційні форми обслуговування. Колл-центр”. У заході взяли участь перший заступник міського голови Григорій Недопад, керівництво «Луцькводоканалу», засоби масової інформації та представники громадськості.
![](https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/thumbs/2regza/800x/0x0-4160x2340/pk/w4/pkw4cg3wxdoozgfiuv6nuuapvwd5xx6q.jpg)
![](https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/thumbs/r3gwlf/800x/0x0-4160x2340/32/2y/322y625k72u23msohpxt77bzcg3r5zqj.jpg)
“Дуже приємно, що на базі “Луцькводоканалу” вже зовсім скоро запрацює новий сервісний центр. Він буде розташований за адресою Соборності, 25, в одному зі спальних мікрорайонів міста з чудовою інфраструктурою. Це ще раз показує те, що ми йдемо назустріч людям, хочемо, щоб та послуга, котру вони отримують, була не тільки якісно подана, але й про неї було легко дізнатися”, - розповів Григорій Недопад.
![](https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/thumbs/7fkak4/800x/0x0-4160x2340/ky/2i/ky2ims3vfra4yw563lpbvie3kzn6wc3o.jpg)
![](https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/thumbs/o565be/800x/0x0-4160x2340/zg/5y/zg5yxq5mzrxzr47uczwlythqnvfnzobi.jpg)
![](https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/thumbs/chfahk/800x/0x0-4160x2340/no/yt/noytl2waroej56vehssfo5dv4a7ynqyb.jpg)
![](https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/thumbs/olw5px/800x/0x0-4160x2340/z3/4x/z34xe4rf5nu55logpdi5ftykrncp5jw2.jpg)
![](https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/thumbs/mx4l6o/800x/0x0-4160x2340/ea/7d/ea7d27gcy2gl6xsa32q4ogjv2q7npm7g.jpg)
Під час семінару розглядали такі питання, як підвищення рівня обслуговування та якості надання послуг ВКГ, безперервна комунікація, як модель офісу обслуговування клієнтів КП “Луцькводоканал”, досвід побудови колл-центру, веб-сервіс “Особистий кабінет”, взаємодія систем обліку КП “Луцькводоканал” із споживачами в контексті законодавства України, ключові проблеми в роботі підприємства.
Зокрема, перший заступник директора КП “Луцьководоканал” Віктор Гуменюк розповів, що основним трендом, а отже і завданням підприємства, є змінити поняття “споживач” на “клієнт”.
“Робота усіх сучасних офісів та центрів обслуговування повинна виконувати три завдання: збільшення реалізації, покращення фінансового стану, розширення сфери послуг”, - додав він.
![](https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/thumbs/tl4jyd/800x/0x0-4160x2340/fy/kp/fykpjzvx6si6huif5s3fj3zt34lh2iye.jpg)
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)