Семінар про побудову клієнтоорієнтованого підприємства – на КП “Луцькводоканал”
Сьогодні у приміщенні комунального підприємства “Луцькводоканал” відбувся семінар на тему “Побудова клієнтоорієнтованого підприємства водо-каналізаційного господарства. Дистанційні форми обслуговування. Колл-центр”. У заході взяли участь перший заступник міського голови Григорій Недопад, керівництво «Луцькводоканалу», засоби масової інформації та представники громадськості.
“Дуже приємно, що на базі “Луцькводоканалу” вже зовсім скоро запрацює новий сервісний центр. Він буде розташований за адресою Соборності, 25, в одному зі спальних мікрорайонів міста з чудовою інфраструктурою. Це ще раз показує те, що ми йдемо назустріч людям, хочемо, щоб та послуга, котру вони отримують, була не тільки якісно подана, але й про неї було легко дізнатися”, - розповів Григорій Недопад.
Під час семінару розглядали такі питання, як підвищення рівня обслуговування та якості надання послуг ВКГ, безперервна комунікація, як модель офісу обслуговування клієнтів КП “Луцькводоканал”, досвід побудови колл-центру, веб-сервіс “Особистий кабінет”, взаємодія систем обліку КП “Луцькводоканал” із споживачами в контексті законодавства України, ключові проблеми в роботі підприємства.
Зокрема, перший заступник директора КП “Луцьководоканал” Віктор Гуменюк розповів, що основним трендом, а отже і завданням підприємства, є змінити поняття “споживач” на “клієнт”.
“Робота усіх сучасних офісів та центрів обслуговування повинна виконувати три завдання: збільшення реалізації, покращення фінансового стану, розширення сфери послуг”, - додав він.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)