1. Головна
  2. Оперативна інформація

Соціально-профілактична гра “Крок за кроком” у ЗОШ №22

Соціально-профілактична гра “Крок за кроком” у ЗОШ №22

23 жовтня 2018 року управлінням соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді луцької міської ради в рамках виконання Плану спільних заходів з загальноосвітніми закладами м. Луцька, була проведена настільна соціально-профілактична гра «Крок за кроком» для учнів 9-Г класу ЗОШ I-III ст. №22 - ліцей.

Гра є методом профілактичного втручання, який дозволяє не лише формально реалізовувати профілактичні заходи, а й емоційно захоплює, мотивує підлітків до змін. «Крок за кроком» сприяє набуттю учасниками комплексу знань та формуванню у них навичок відповідальної поведінки щодо власного здоров’я, зокрема, прийняттю виважених рішень, усвідомленню проблем ВІЛ/СНІД та інших наслідків ризикованої поведінки, виробленню власного ставлення до широкого кола питань, пов’язаних зі здоровим способом життя.

 

Завдання гри:

-сприяти усвідомленню учасниками здоров’я як провідної загальнолюдської цінності;

-показати важливість дотримання гігієни у житті людини та взаємозв’язок гігієнічних навичок зі здоровим способом життя;

-акцентувати увагу на вживанні психотропних речовин як одного з найнебезпечніших факторів негативного впливу на здоров’я та життя людини;

-проаналізувати значення почуттів (дружба, закоханість, кохання) у житті людини;

-показати значення сексуальності в житті людини та розглянути її різноманітні аспекти;

-сприяти усвідомленню учасниками поширених міфів, які заважають здоровій реалізації сексуальності;

-розглянути наслідки безвідповідального ставлення людини до власного статевого життя (незапланована вагітність, аборт, ІПСШ тощо);

-розглянути проблему ВІЛ/СНІД та шляхи запобігання інфікуванню;

-проаналізувати взаємозв’язки між безвідповідальним ставленням людини до власного здоров’я та ризикованою поведінкою.

Також, зі слів начальника відділу соціальних проектів управління соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Тамари Бондарук, у ході дискусій та виконання ігрових завдань учасники змогли виробити уявлення, установки з запропонованих тем та сформувати відповідні навички (прийняття рішень, відмови від ризикованої поведінки тощо).

 

УСССДМ