Структурні підрозділи міської ради та комунальні підприємства активніше реагуватимуть на звернення громадян
На необхідності кращого реагування на звернення громадян наголосив сьогодні під час розширеної наради міський голова Ігор Поліщук. Він зауважив, що часто лучани на свої скарги отримують лише відмовки, а не конкретне вирішення проблеми. За його словами, такого бути не може.
Як приклад, Ігор Поліщук навів ситуацію на проспекті Грушевського, 1. Там тривалий час було холодно у квартирах, не було гарячої води, а люди отримували лише відмовки. “Після мого втручання у ситуацію усе вирішилось. Так бути не повинно. Люди мають отримувати адекватну реакцію на свої звернення, а не відписки”, - наголосив він.
Подібна ситуація була й на вулиці Баранова. Там “Укртелеком” демонтував свої мережі, а старий дерев’яний стовп залишив і він похилився, ніс загрозу життю. Люди зверталися у всі інстанції, але реакції не було. Зрештою, було направлено автомобіль КП “Луцьксвітло”, який і демонтував цей стовп.
Ігор Поліщук зауважив, що також надходили скарги від мешканців приєднаних сіл щодо відсутності водопостачання. На свої звернення вони отримували відповіді, що нема аварійних бригад.
Зрештою, міський голова звернувся до керівників комунальних підприємств “Луцьктепло” та “Луцькводоканал”, аби вони залучали додаткові бригади на ліквідацію аварійних ситуацій. За його словами, люди не повинні чекати днями на надання нормальних послуг.
Управління інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 777937)