Тарифи на використання зовнішньої реклами у Луцьку не підніматимуть
Сьогодні у конференц-залі департаменту ЦНАП відбулася нарада із операторами рекламного ринку за участі радника міського голови Ігоря Поліщука, директора юридичного департаменту Наталії Юрченко, начальника управління підприємництва та реклами Наталії Рибай та інших керівників структурних підрозділів міської ради.
Як відомо, на початку 2018 року у Луцьку було збільшено тарифи на розміщення зовнішньої реклами, аби зробити ціни на рекламу економічно обгрунтованими. Це дало можливість додатково залучити до міського бюджету понад 7 млн грн.
Як зазначив на початку Ігор Поліщук, одне із підприємств рекламного ринку - ТОВ “БрендБорд” не погодився сплачувати за оренду засобів зовнішньої реклами за новими тарифами та взявся оскаржувати рішення виконавчого комітету у Волинському окружному адміністративному суді. Після програшу цієї судової справи ТОВ "БрендБорд" звернулося в Львівський апеляційний адміністративний суд зі скаргою на рішення суду першої інстанції. Ця апеляція була задоволена, тобто рішення виконкому було скасоване. Але нещодавно було з’ясовано, що суд був виграний лише завдяки підробці документів адвокатом Олександром Стасюком, який представляв інтереси ТОВ “БрендБорд”.
Директор юридичного департаменту Наталія Юрченко розповіла, у чому була суть підробки. За її словами, представником апелянта ТзОВ “Брендборд” адвокатом Олександром Стасюком було надано лист Державної регуляторної служби у відповідь на його адвокатський запит про те, що оскаржуване рішення виконкому містить норми регуляторного характеру, на що представниками виконавчого комітету було вказано, що висновок регуляторної служби базується лише на підставі аналізу одного документу, без врахування попередніх рішень виконкому, які пройшли регуляторну процедуру та на виконання яких прийняте спірне рішення.
У свою чергу, адвокат позивача запевнив суд, що до свого адвокатського запиту він додавав всі згадані рішення виконавчого комітету. Для з’ясування саме цього факту, суд, повернувшись з нарадчої кімнати, оголосив перерву в судовому засіданні, та зобов’язав адвоката надати копію адвокатського запиту від 30.08.2018 вих. 01/08, який він направляв до Державної регуляторної служби.
В перерві між судовими засіданнями Луцька міська рада окремо направила на адресу Державної регуляторної служби лист про надання копії вищевказаного адвокатського запиту та доданих матеріалів. Відповідні документи надійшли в міську раду електронною поштою.
В судовому засіданні 11 грудня 2018 року, порівнявши документи, отримані міською радою з Державної регуляторної служби та ті, що були надані адвокатом судовій колегії, стало очевидним, що вони містять розбіжності в частині запитуваної інформації, а наданий суду адвокатський запит містить ознаки підробки.
Таким чином, адвокат ТзОВ “Брендборд”, подавши завідомо неправдиві дані, ввів в оману колегію суддів, яка не надала належної оцінки цьому факту.
На підробці відсутні будь-які відмітки про отримання, запит відрізняється за змістом від оригіналу. Саме цей запит був поданий в судовому засіданні суду як такий, що подавався до Державної регуляторної служби.
“З цього приводу Луцька міська рада підготувала звернення до правоохоронних органів, Служби безпеки України та Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Волинської області для реагування на дії цього адвоката”, - додав Ігор Поліщук.
Аби продовжувати співпрацю із операторами рекламного ринку, було запропоновано повернути ціни на використання засобів зовнішньої реклами до тарифів, прийнятих на початку 2018 року. Із цією думкою погодилися й рекламісти, присутні на засіданні. Такий напрямок є прийнятним для обох сторін. Варто зазначити, що у випадку, якщо рекламісти будуть звертатися до господарського суду з вимогою відшкодувати збитки, яких вони зазнали через прийняття цього неправомірного рішення, ці збитки будуть відшкодовані. Однак наступного року на розгляд виконкому внесуть рішення про підняття тарифів на рекламу ще на 50%.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)