Центру надання адміністративних послуг у Луцьку — 7 років
Сьогодні колектив ЦНАПу святкує сьому річницю із дня його відкриття. Привітати працівників департаменту завітав перший заступник міського голови Григорій Недопад, вручивши Грамоту та Подяку міського голови за сумлінну працю, високий професіоналізм, відповідальність та наполегливість, вагомий внесок у розвиток сфери надання адміністративних послуг мешканцям Луцька.
“Робота Центру надання адміністративних послуг у Луцьку була неодноразово високо оцінена лучанами та представниками органів місцевого самоврядування з інших міст України. Далі буде: луцька громада збільшується, відкриватимуться нові філії, збільшиться кількість доступних послуг. Тож в майбутньому найякісніші адміністративні послуги надаватимуться саме тут”, - розповів Григорій Недопад.
ЦНАП у місті Луцьку впродовж семи років працював над забезпеченням системи якісного надання адміністративних послуг, скороченням термінів та спрощенням процедур їх надання, переведенням окремих послуг в електронний формат. Основне завдання департаменту – надання якісних адміністративних послуг.
На даний час тут надається 457 адміністративних послуг 64-х суб’єктів надання послуг, що є рекордом з поміж усіх ЦНАП України. Адміністратори забезпечують подання інформації про реєстрацію місця проживання та зміну паспорта громадянина України до Реєстру територіальної громади міста Луцька з метою наповнення реєстру актуальними відомостями.
Фахівці відділу реєстрації бізнесу першими долучилися до пілотного проекту «Онлайн – кабінет юстиції». Державні реєстратори працюють за принципом екстериторіальності, що безумовно зручно заявникам, але збільшує навантаження на державних реєстраторів. Фахівці відділу реєстрації бізнесу постійно приймають заявників з районів області.
Відділом звернень громадян департаменту ЦНАП запроваджено ведення діловодства за зверненнями в системі електронного документообігу у виконавчих органах міської ради. Продовжується робота з реалізації спільного проекту “Відкрите місто”, посилення участі громадян у розвитку місцевої громади, електронними зверненнями та петиціями.
Нововведенням стали такі сервіси:
- он-лайн запис до електронної черги;
- реєстрація актів цивільного стану;
- обмін посвідчення водія на право керування транспортними засобами;
- видача (внесення змін, продовження дії, скасування) дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства.
Також передбачено можливість подачі електронних звернень громадян на електронну пошту skargy@lutskrada.gov.ua, на відкриту платформу «Відкрите місто» (https://www.opencity.in.ua) та ініціювання петицій до Луцької міської ради через веб-сайт Єдиної системи місцевих петицій (https://e-dem.in.ua/lutsk). Водночас адміністратори ЦНАП забезпечили надання послуг за допомогою сервісу «Мобільний адміністратор» для маломобільних груп населення.
Департамент ЦНАП продовжує працювати над:
- розширенням спектру адміністративних послуг, що можна замовити онлайн і отримати результат за один візит;
- забезпеченням надання адміністративної послуги з видачі реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- створенням нових філій;
- підвищенням фаховості персоналу;
- розробкою та впровадженням мобільних додатків місцевої інформаційної системи у сфері надання адміністративних послуг.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)