Центру надання адміністративних послуг у Луцьку — 7 років
02 липня 2020 року колектив ЦНАПу святкує сьому річницю із дня його відкриття.
“Робота Центру надання адміністративних послуг у Луцьку була неодноразово високо оцінена лучанами та представниками органів місцевого самоврядування з інших міст України. Далі буде: луцька громада збільшується, відкриватимуться нові філії, збільшиться кількість доступних послуг. Тож в майбутньому найякісніші адміністративні послуги надаватимуться саме тут”, - розповів Григорій Недопад.
ЦНАП у місті Луцьку впродовж семи років працював над забезпеченням системи якісного надання адміністративних послуг, скороченням термінів та спрощенням процедур їх надання, переведенням окремих послуг в електронний формат. Основне завдання департаменту – надання якісних адміністративних послуг.
На даний час тут надається 457 адміністративних послуг 64-х суб’єктів надання послуг, що є рекордом з поміж усіх ЦНАП України. Адміністратори забезпечують подання інформації про реєстрацію місця проживання та зміну паспорта громадянина України до Реєстру територіальної громади міста Луцька з метою наповнення реєстру актуальними відомостями.
Фахівці відділу реєстрації бізнесу першими долучилися до пілотного проекту «Онлайн – кабінет юстиції». Державні реєстратори працюють за принципом екстериторіальності, що безумовно зручно заявникам, але збільшує навантаження на державних реєстраторів. Фахівці відділу реєстрації бізнесу постійно приймають заявників з районів області.
Привітати працівників та колектив департаменту завітав перший заступник міського голови Григорій Недопад, вручивши Грамоти та Подяки міського голови за сумлінну працю, високий професіоналізм, відповідальність та наполегливість, вагомий внесок у розвиток сфери надання адміністративних послуг мешканцям Луцька:
- АГРИПІНІНІЙ Аллі Олександрівні начальнику адміністративного відділу, адміністратора департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
- ТКАЧУК Ірині Степанівні заступникі начальника відділу реєстрації бізнесу, державного реєстратора департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради.
- ЄЛОВУ Ярославу Андрійовичу провідному фахівцю групи оперативного реагування «15-80» при департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
- ЗАЙЧИК Світлані Володимирівні адміністратору адміністративного відділу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
- ЗЕЛЕНКО Регіні Анатоліївні адміністратору відділу оформлення біометричних документів департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
- МАРТИНЮК Ніні Миколаївні адміністратору відділу оформлення біометричних документів департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
- ПРОЦЕНКО Тетяні Федорівні адміністратору адміністративного відділу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
- ШТИНЬ Оксані Богданівні прибиральнику службових приміщень фінансово-господарського відділу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради.