1. Головна
  2. Оперативна інформація

ЦНАП міста Луцька перший і найкращий приклад для наслідування

ЦНАП міста Луцька перший і найкращий приклад для наслідування

Перший заступник директора Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку Тетяна Книш взяла участь у Форумі “Ініціатива «Партнерство “Відкритий Уряд” – план дій на 2018-2020 рр.”, який відбувся 6 вересня 2018 року у Львові.

Учасники заходу мали нагоду дізнатися про пріоритетні напрямки реалізації ініціативи «Партнерства «Відкритий Уряд» (ПВУ), що вже впроваджені в Україні, а їх чимало. У рамках програми запроваджено систему електронних публічних закупівель «ProZorro», електронні петиції, ЕІТІ стандарти, електронні декларації тощо.

Під час заходу перший заступник директора ЦНАП у місті Луцьку Тетяна Книш презентувала присутнім напрацювання, які реалізовані у ЦНАП, у рамках Ініціативи «Партнерство “Відкритий Уряд” протягом останніх років.

Зокрема, Тетяна Володимирівна презентувала послуги, які на сьогодні надає ЦНАП, а це 353 адміністративні послуги: 250 послуг виконавчих органів Луцької міської ради та комунальних підприємств, 27 послуг структурних підрозділів Волинської облдержадміністрації та 76 послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади .

«Завдяки проекту «Покращення надання адміністративних послуг населенню транскордонних регіонів шляхом створення мережі центрів надання адміністративних послуг вдалося залучити 212 тисячі 299 євро фінансової допомоги, - наголосила Тетяна Книш. – За ці кошти розроблено уніфіковані адміністративні послуги для надання послуг іноземним громадянам, здійснено переклад інформаційних карток польською та англійською мовами. Закуплено комплект меблів для роботи адміністраторів, інформаційну стійку, інформаційні табло, комплекти комп'ютерної техніки для ЦНАП».

 

Співпраця з програмою «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) дала змогу створити Портал електронних сервісів Волині, модернізувати систему керування електронною чергою, провести психологічні тренінги для адміністраторів ЦНАП, закупити додаткові ліцензії для системи електронного документообігу. А також придбано цифрову валізу, яка призначена для надання якісного сервісу громадянам похилого віку, людям з інвалідністю та тим, хто потребує обслуговування без відвідування центрів надання адмінпослуг.

Також є багато амбітних завдань, які планують реалізувати у ЦНАП найближчим часом: дистанційний запис на прийом, попереднє замовлення адміністративної послуги з наступним поданням оригіналу пакета документів тощо.

 

Окрім того, є і низка проблем при запровадженні електронних послуг: несформованість нормативно-правової бази, відсутність єдиних вимог до запровадження електронних послуг, брак довіри до електронної взаємодії суб’єктів надання адміністративних послуг та суб’єктів звернення; низький рівень готовності державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування, фізичних та юридичних осіб до запровадження електронних послуг.

Також є потреба в інтеграції різноманітних реєстрів, що відповідно зменшить кількість довідок для громадян під час отримання тих чи інших послуг.

Приємно відзначити, що наприкінці заходу всі учасники форуму визнали ЦНАП міста Луцька першим і найкращим прикладом для наслідування.

Ми працюємо для Вас! Дякуємо, що користуєтеся нашими послугами!

 

Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»