1. Головна
  2. Оперативна інформація

Тимчасовий оперативний центр протягом карантину забезпечив продуктовими наборами більше тисячі лучан

Відповідно до розпорядження міського голови від 23.03.2020 № 98 з 24 березня до 31 травня цього року при виконавчому комітеті міської ради працював тимчасовий оперативний центр (далі - ТОЦ), створений з метою забезпечення оперативної комунікації з населенням Луцької об’єднаної територіальної громади на час карантинного режиму, пов’язаного з поширенням коронавірусу COVID-19, організації адресної допомоги окремим категоріям громадян та з метою запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 у місті Луцьку та Прилуцькому старостинському окрузі.

Тимчасовий оперативний центр працював щоденно з 8.30 до 17.30 без вихідних (окрім 19 та 20.04.2020), відповідно до регламенту роботи. У ТОЦ працювали: від 2 до 5 операторів багатоканальної телефонної лінії, залежно від потреб та денного навантаження, інспектор, який уточнював інформацію про заявників в департаменті соціальної політики або управлінні соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Основне призначення ТОЦ – надання адресної допомоги продуктовими наборами тим мешканцям громади, які найбільше того потребують. В першу чергу це: особи з інвалідністю І групи, інваліди по зору, психічнохворі, сироти, сім’ї, які опинилися в складних життєвих обставинах, одинокі громадяни, або такі, що проживають одні та під час карантину не мають звідки отримати помочі.

Крім цього, центр надавав допомогу сім’ям загиблих учасників АТО і ООС, опікунам, людям похилого віку, діти яких проживають за межами громади.

Станом на 31 травня операторами центру прийнято 3 285 звернень. З них: 2 913 (88,7%) – прохання у забезпеченні продуктовим набором. Операторами центру надано 372 (11,3%) консультацій різного характеру: забезпечення засобами індивідуального захисту, отримання інформації щодо ремонту побутової техніки під час карантину, надання контактних телефонів продуктових та продовольчих магазинів для замовлення доставки товарів, скарги на порушення карантинного режиму, проведення дезінфекції під’їздів будинків та дворів, роботу транспорту, запис до сімейного лікаря, психологічної підтримки, тощо.

В оперативний центр зверталися і мешканці інших районів області: Ківерцівського, Рожищенського, Луцького, а також з міст Ковеля та Володимир-Волинського.

У забезпеченні мешканців міста продуктовими наборами оперативний центр співпрацював з благодійним фондом Ігоря Палиці «Тільки разом». Рішення про забезпечення громадянина продуктовим набором приймалися після ретельної перевірки інформації про кожного окремого заявника і підтвердження його соціального статусу. Таким чином, за час роботи ТОЦ з 2 913 заяв на прод.набір забезпечено 1 695 звернень, що становить 58,2%, про що складено 118 актів. Щодня оператори центру фіксували десятки подяк на адресу міської ради та фонду за таку підтримку. Адже продуктові набори доставляються громадянам, так би мовити, «до дверей» працівником центру або благодійного фонду у супроводі інспектора департаменту муніципальної варти, аби убезпечити громадян від шахрайства чи недоброчесності.

Окрім цього, 401 заявник, який звернувся в оперативний центр, отримав продуктовий набір за окремим списком департаменту соціальної політики чи списком, складеним управлінням соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Ці виконавчі органи в організації адресної допомоги громадянам під час карантинного режиму співпрацювали з іншими організаціями та закладами.

За час роботи на розгляд у центр надійшло 3 звернення про надання допомоги від громадян, які зареєструвались на інформаційній платформі Міністерство соціальної політики «Допомога поруч», 5 звернень громадян, що надійшли на адресу Волинської обласної державної адміністрації та Луцької міської ради.

У центр про надання допомоги членам громадських організацій зверталися: ГО «Волинська громадська спілка політв’язнів та репресованих», Братство ветеранів ОУН-УПА Волинського краю, Луцька ТО «УТОГ» та Луцька міська організація ветеранів України.

За час роботи ТОЦ в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 113 дзвінків стосовно роботи центру. При цьому – жодної скарги на дії працівників центру чи його неналежну роботу.

 

Тимчасовий оперативний центр