У 2019-му році Луцький ЦНАП відвідало понад 272 тисячі громадяни
Якість надання публічних послуг - вагомий фактор, що визначає рівень забезпечення державою належних умов життя своїх громадян. На реалізацію таких напрямів спрямована робота “Центру надання адміністративних послуг”. Про це розповіла директор Луцького ЦНАПу Лариса Карп’як під час засідання виконавчого комітету, інформуючи про роботу Центру в минулому році.
Вона розповіла, що 2019 рік поставив для працівників департаменту ряд викликів, адже до 448-ми зросла кількість послуг. Враховуючи їх збільшення, значно зросло й навантаження на адміністраторів. Якщо у 2018 році через адміністраторів та державних реєстраторів надавали 299 послуг від загальної чисельності, то в 2019-му цей показник становив 377. Середньоденна завантаженість на одного фахівця сягала подекуди 40 осіб, при нормі 25.
Впродовж минулого року до ЦНАПу звернулось 272338 суб’єктів звернень. 59,4% від загальної чисельності всіх послуг, складали послуги виконавчих органів міської ради та 34,7% – територіальних органів центральних органів виконавчої влади.
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон у 2019 році оформили 20186 громадян. Ще 6717 зробили паспорт громадянина України у формі ID-картки. Також надано 550 послуг з реєстрації актів цивільного стану, з них – 388 - «Шлюб за добу».
На адресу керівництва міської ради у звітному році надійшло 5362 письмових звернень, що на 430 більше, ніж у 2018 році.
Фахівцями групи оперативного реагування “15-80” протягом 2019 року забезпечено прийом та опрацювання 27904 телефонних звернень з питань житлово-комунального господарства, транспорту, екології та інших.
Окрім того, у 2019-му були й нововведення: можливість онлайн запису в електронну чергу на зручний день та час; обмін посвідчення водія на право керування транспортними засобами; видача (внесення змін, продовження дії, скасування) дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства.
Також Луцький ЦНАП має офіційну сторінку в соціальній мережі Facebook та канал у месенджері Telegram.
Однак, за словами Лариси Карп’як, найважливішим аспектом якісної роботи ЦНАП є відгуки, які залишають відвідувачі. Впродовж звітного періоду 194544 відвідувачі оцінили роботу департаменту, з них лише 296 зазначили, що невдоволені наданими послугами та мотивували це великим переліком документів і очікуванням в черзі.
Окрім того, впродовж 2019 року Луцький ЦНАП продовжував утримувати лідерські позиції в Україні щодо кількості та якості надання адміністративних послуг.
Директор департаменту розповіла, що ЦНАП продовжує працювати над реалізацією планів на 2020 рік. Зокрема: розширення спектру адміністративних послуг, що можна замовити через ЦНАП, в тому числі, онлайн і отримати результат за один візит; діджиталізація послуг та запровадження послуги «е-Малятко»; забезпечення надання адміністративної послуги з видачі реєстраційного номера облікової картки платника податків; створення філій ЦНАП у мікрорайонах міста; впровадження в роботу сіті-бота «Назар» для інформування членів територіальної громади про забезпечення життєдіяльності міста та надання адміністративних послуг; зростання фаховості персоналу; створення відділених робочих місць; розробка та впровадження мобільних додатків місцевої інформаційної системи у сфері надання адміністративних послуг тощо. Реалізація цих ключових завдань дозволить підтвердити головну мету функціонування ЦНАП: забезпечити якісне надання адміністративних послуг, підвищити результативність та ефективність функціонування суб’єктів надання адміністративних послуг.
Під час обговорення цього питання, Лариса Карп’як зазначила, що до ЦНАПу звернулося 82 підприємці ринку “Центральний” щодо продовження дії договорів. Цікаво, що 10 з них, згідно реєстру юридичних осіб, не є підприємцями та 27 не зареєстровані в Луцьку.
«Як люди, які проживають в Рожищі, можуть платити податки в Луцьку», – зауважив Григорій Пустовіт.
У свою чергу, перший заступник міського голови Григорій Недопад зауважив, що кілька годин тому, йому стало відомо, що на ринках Ківерцівського та Рожищенського районів підприємці Старого ринку збирають людей для “картинки”, щоб завтра прийти на нараду до голови облдержадміністрації.
«Навіть вчора під стінами міської ради було багато людей, які не є підприємцями», – резюмував Григорій Недопад.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)