У ЦНАПі щодня проводять аналіз відгуків та пропозицій громадян
Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку щомісяця підводить підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг.
Кожен відвідувач може оцінити роботу Центру за двома показниками “Добре” та “Незадовільно”, шляхом опускання талонів електронної черги у відповідні скриньки.
Так, у січні 2016 року участь у голосуванні взяло 5 тисяч 700 громадян, з яких лише 42 відвідувача висловили своє невдоволення якістю надання адміністративних послуг, а це близько 1%.
Переважно відвідувачі нарікали на послуги з державної реєстрації суб’єктів господарювання, державної реєстрації права власності на нерухоме майно, міграційної служби з оформлення реєстрації місця проживання та послуги міської ради: освіта, сім’я, молодь.
У ЦНАПі зазначають, державна реєстрація права власності на нерухоме майно не здійснювалася кілька днів, у зв’язку з внесенням змін в деякі законодавчі акти України. Оскільки було створено нові реєстри, відповідно і час обробки документів збільшився в рази, тож відвідувачам доводиться тривалий час чекати в черзі.
У свою чергу, адміністратори ЦНАПу підготували низку пропозицій для спрощення роботи в реєстрі, які наразі перебувають на розгляді у відповідному відомстві.
Варто зауважити, з метою якісного та оперативного обслуговування у департаменті щодня проводять аналіз відгуків та пропозицій громадян. Тож просять лучан активніше залишати свої пропозиції, ідеї, зауваження щодо роботи ЦНАПу в скриньці на рецепції або записувати у книзі відгуків та пропозицій.
Окрім того, є можливість заповнити анкету в електронному вигляді, перейшовши за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/1Yw0zCQJhGzkskuf9e6Z0WoIU_dtE9NYVKjlO2Nsp_WE/viewform.
Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”