У Луцькій міській раді триває семінар-тренінг «Створення та організація діяльності Центру надання адміністративних послуг»
Програма заходу передбачає навчання представників Луцької міської ради новітнім технологіям надання адміністративних послуг та підвищення їх якості шляхом створення Центру муніципальних послуг.
Під час відкриття семінару-тренінгу міський голова Микола Романюк привітав учасників заходу та побажав їм ефективної роботи.
«Сьогоднішня зустріч викликана необхідністю переходу до нових форм співпраці влади та громади шляхом надання якісних послуг мешканцям міста та оперативного вирішення їх проблем. Те, що сьогодні зроблено, - лише початок. У кінцевому результаті - відкриття Центру муніципальних послуг у місті, що дозволить спростити процедури надання послуг лучанам та підвищити їх якість», - відзначив Микола Романюк.
Керівник Представництва Фонду Фрідріха Наумана «За Свободу» в Україні та Білорусі Гайке Дьорренбехер зазначила, що «держава та влада мають якомога менше втручатися у життя громадян. Вони повинні забезпечувати лише повноцінну реалізацію їх суб’єктивних прав». «Створення ж центру, в якому людина зможе отримати весь спектр необхідних їй послуг, стане чудовою можливістю показати ставлення місцевої влади до жителів. Я переконана: у Луцьку такий центр матиме великий успіх», - сказала Гайке Дьорренбехер.
Голова правління Центру політико-правових реформ (м.Київ) Ігор Коліушко виступив на тему: «Доктрина адміністративних послуг: сучасні проблеми та кращі практики». У своїй доповіді він акцентував увагу на питаннях реформування системи надання адміністративних та муніципальних послуг, основних сучасних проблемах їх отримання, а також реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг.
«Головна мета створення Центру – вдосконалення роботи із задоволення потреб замовників шляхом збалансування захисту прав та законних інтересів особи і ефективної діяльності муніципальних служб. Основними результатами роботи Центру для мешканців міста стануть: спрощення процедур отримання замовниками адмінпослуг; протидія корупції; уникнення використання посередницьких послуг при отриманні адмінпослуг; підвищення рівня задоволеності замовників якістю їх надання», - продовжив він.
«Але головний результат – це зручність для громадянина. І місто Луцьк вже демонструє хороші напрацювання в забезпеченні цього критерію», - зазначив Ігор Коліушко.
У рамках заходу відбудеться презентація надання послуг замовникам та ряд практичних тренінгів.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 724727, 720665)