1. Головна
  2. Оперативна інформація

У Луцькій міській раді обговорили зміни до Порядку розміщення засобів зовнішньої реклами на території громади

У Луцькій міській раді обговорили зміни до Порядку розміщення засобів зовнішньої реклами на території громади

У Луцькій міській раді відбувся круглий стіл щодо питання внесення змін до Порядку розміщення засобів зовнішньої реклами на території громади. До участі в обговоренні проєкту регуляторного акту долучилися представники департаменту містобудування, земельних ресурсів та реклами, суб’єкти господарювання та мешканці громади.

 

Проєкт представив директор департаменту містобудування, земельних ресурсів та реклами Веніамін Туз. Він зазначив, що Луцька міська громада з 2020 року змінила статус і стала об’єднаною громадою, а це “плюс 35 сіл, значне збільшення в площах, у кількості доріг, перехресть, цікавих для розміщення засобів зовнішньої реклами. Тому Порядок буде поширюватися на всі ці території, – зазначив директор департаменту. – Крім того, нам треба обговорити те, як відбуваються розміщення і демонтажі рекламних носіїв, адже ці питання є постійною “точкою кипіння” між Луцькою міською радою і підприємцями”.

 

Веніамін Туз пояснив, що зміни до Порядку розміщення засобів зовнішньої реклами спрямовані на те, щоб прибрати з Луцька конструкції, які не мають дозволів, не мають власників і місце розташування яких не оплачується. “Зміни спрямовані на те, щоб навести порядок у цьому бізнесі. Із засобами зовнішньої реклами ми постійно маємо ситуації, коли не можна знайти власника конструкції. Вони не з’являються навіть після демонтажу. Характерний приклад – рекламні конструкції, які були демонтовані 2 роки тому. За ними ніхто не звернувся! Тим часом для їх зберігання ми використовуємо бюджетні коштиі, і вважаємо, що в такий час не маємо права і можливості так їх витрачати - фактично зберігаючи чуже майно без права утилізації”.

 
 

У свою чергу оператори рекламного ринку висловили власні пропозиції стосовно запропонованих змін до Порядку розміщення засобів зовнішньої реклами. Йшлося, зокрема, про те, щоб не анульовувати дозволи на час дії воєнного стану, збільшити строк заборгованості з 3 місяців до 6 та не утилізовувати демонтовані рекламні носії.

 
 

Висловлені під час круглого столу пропозиції запропоновано подати департаменту містобудування, земельних ресурсів та реклами в письмовій формі.

 

Управління інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 777937)