У Луцьку реформують розміщення зовнішньої реклами
Питання вдосконалення розміщення зовнішньої реклами та можливості реформування існуючої мережі обговорювали сьогодні на засіданні “круглого столу”. Участь у ньому взяли заступник міського голови Костянтин Петрочук, радник міського голови Ігор Поліщук, суб’єкти підприємництва, оператори рекламного ринку.
Як зазначив на початку Ігор Поліщук, зустріч започаткує якісні зміни у рекламному бізнесі нашого міста. “Ми напрацьовуємо зміни, які стосуватимуться покращення естетичного вигляду нашого міста, його архітектурної складової. У цьому контексті ми не можемо оминути зовнішню рекламу. На жаль, сьогодні у Луцьку можна спостерігати хаотичне розміщення зовнішньої реклами. Деякі вулиці занадто переповнені зовнішньою рекламою, тому очевидно, що рекламна галузь потребує реформування. Сьогодні ми разом зможемо шляхом діалогу та взаємовигідних рішень розпочати ці реформи, аби зробити Луцьк більш естетично привабливим та наблизити до рівня розвинутих європейських міст”.
Також Ігор Поліщук наголосив, що метою реформи є не перерозподіл ринку і демонтаж засобів зовнішньої реклами, а їх осучаснення, зміну типу, зміну їх місця розташування і при необхідності частковий демонтаж.
Учасники наради переглянули відеодемонстрацію стану зовнішньої реклами у місті Луцьку. За словами заступника начальника відділу розвитку підприємництва та реклами Валерія Удота, концепція зовнішньої реклами у Луцьку — застаріла, а засоби розміщення зовнішньої реклами потребують заміни. Тому реформа розміщення зовнішньої реклами є необхідною. За його словами, найбільш насиченими зовнішньою рекламою є проспект Соборності та вулиця Конякіна.
Також на розгляд присутніх представили нові рекламні конструкції типу “Сіті лайт” - цифрові, світлодіодні, ролерові, “Скролл”, відеоекрани.
Досвідом впровадження реформи зовнішньої реклами у місті Києві поділилася Голова асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук. За її словами, реформа зовнішньої реклами охопила багато українських міст. У Києві реформування розпочалося шляхом діалогу влади, бізнесу та громадськості, який тривав близько півтора року. Результатом стало напрацювання концепції розміщення рекламних конструкцій. Після цього розробили схему їх розміщення по місту. Окрім цього, місто було розділене на зони з допустимими рекламними форматами, залежно від площі рекламної поверхні. Етап безпосереднього впровадження реформи є найскладнішим, але саме завдяки партнерству влади та бізнесу у Києві цей процес триває успішно.
Заступник міського голови Костянтин Петрочук додав: “До покращення естетичної привабливості нашого міста підходимо комплексно, аби максимально зберегти його історико-архітектурну самобутність. Тому реформування торкнеться не лише зовнішньої реклами, а й розміщення тимчасових споруд, об’єктів торгівлі, фасадів будинків”.
Також учасники наради мали можливість дізнатися про сучасне виробництво рекламних засобів, висловити свої думки та пропозиції з приводу впровадження реформи зовнішньої реклами у Луцьку.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)