У Луцьку здійснюють повірку лічильників за рахунок абонплати, введеної новим законом про ЖКГ
На вимогу нового Закону ЖКГ про нарахування абонентської плати за послуги водопостачання і водовідведення, яка покриє і витрати на повірку лічильників, підприємство «Луцькводоканал» приступило до повірки індивідуальних приладів обліку лучан.
Роботи по повірці лічильників активно тривають, також клієнти КП «Луцькводоканал» отримали рахунки із детальною інформацією щодо процедури нарахувань абонплати. Нагадаємо, всю необхідну інформацію про абонентське обслуговування споживачів ви можете отримати за посиланням http://www.vd.lutsk.ua/consumers/plata-za-abonentske-obslugovuvannya.html.
Переваги для споживачів
Нова послуга повірки лічильників за рахунок абонентської плати отримала велику кількість позитивних відгуків, адже людям більше не потрібно сплачувати за повірку усю суму одразу – вона розбивається на порівняно невеликі частини виплат, що покриваються абонплатою. Крім того, нова послуга позбавила споживачів необхідності перейматися тим, коли і як організувати повірку, як не запізнитися з часом проведення повірки, як оформити документацію тощо. Усі ці проблеми знято зі споживачів і повністю перекладено на КП «Луцькводоканал». Отож, новий Закон про ЖКГ вже у дії і всі зобов’язання, передбачені абонплатою, повністю виконуються підприємством.
Детально про переваги нових правил повірки лічильників, а також про графіки здійснення повірки у багатоповерхівках Луцька ви можете дізнатися за посиланням: http://www.vd.lutsk.ua/news/novi-pravyla-povirky-lichylnykiv-uves-proces-kontrolyuvatyme-pidpryyemstvo.html.
А також графік повірки квартирних лічильників протягом липня-серпня – за посиланням: http://www.vd.lutsk.ua/consumers/grafik-povirky-kvartyrnyh-lichylnykiv.html
КП «Луцькводоканал»