У липні до відділу комунікацій “15-80” департаменту ЦНАП надійшло 1846 телефонних звернень
Про це сьогодні на розширеній нараді у міського голови Ігоря Поліщука повідомила директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як. Вона зазначила, що кількість звернень зменшилась у порівнянні з попереднім місяцем (червень – 2000).
На понад тисячу дзвінків було надано усні роз’яснення щодо отримання гуманітарної та матеріальної допомоги для ВПО та мешканців громади, компенсації за житлово-комунальні послуги, проведення нарахувань по субсидіях, підняття тарифу на проїзд в міському електротранспорті, актуалізації персоніфікованих пільгових електронних квитків, графіку роботи Департаменту ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг тощо.
Найбільше звернень (90) передано на виконання до КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства протягом звітного місяця ліквідовано пориви на водогонах, здійснено роботи по заміні аварійних ділянок водопроводу, відремонтовано колодязь на вул. Ковельській кут Милуська та зроблено благоустрій біля колодязів на вул. Загородній, 4, Грибоєдова, 14. Щоденно здійснюються роботи щодо прочистки мереж зовнішньої каналізації.
51 звернення переадресовано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго». Вони стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках через проведення планових ремонтних робіт та аварійні пошкодження ліній. Про відсутність електропостачання повідомляли мешканці сіл Брище; Зміїнець; Сьомаки.
До АТ «Волиньгаз» надійшло 27 дзвінків. У зв’язку з проведенням робіт із заміни аварійної ділянки труби та встановлення приладів обліку на 3 доби припиняли газопостачання в будинках на Київському майдані, 1; 3; 5; 7.
На виконання в Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» передано 18 звернень. Вони стосувалися несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, великогабаритного сміття та прибирання біля контейнерів. Під час інтенсивних опадів 25-27 липня надходили повідомлення про затоплення на вулицях Трункіна, 11 та Городецькій, 16, де було проведено роботи з відкачування води.
До голів ОСББ було направлено 18 звернень. Мешканці будинків повідомляли про відсутність електроенергії, холодного та гарячого водопостачання, затоплення підвалів та житлових приміщень, забиття каналізаційних стояків.
16 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Протягом липня у зв’язку з профілактичним ремонтом теплових мереж в міжопалювальний період, зупиняли роботу котелень на вул. Карбишева, 2б; Арцеулова, 3а; Банковій, 10г; Декабристів, 29; Загородній, 3а; Вавілова, 6; Задворецькій, 13; Вороніхіна, 15б, які в запланований термін відновили роботу. Крім цього, триває активна підготовка до опалювального сезону та проводяться роботи з заміни аварійних ділянок теплових мереж. Варто зауважити, що на контролі залишаються звернення щодо невідновлення благоустрою після проведення ремонтних робіт на тепломережі на вул. Лесі Українки, 65 кут Крилова; Володимирській, 100; Наливайка, 14; Станіславського, 50; просп. Волі, 54; Президента Грушевського, 31.
КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» отримало 16 звернень. Протягом липня проведено роботи щодо відновлення освітлення на вул. Теремнівській, 31; Дмитра Іващенка, 4; Кафедральній, 11; Рівненській, 2; просп. Волі, 49; в с. Прилуцьке на вул. Івана Богуна; с.Сирники на вул. Ковельській. Також, налагоджено роботу світлофорних об’єктів на вул. Львівській кут Потебні; Магістральній, 40 та просп. Волі, 74.
15 звернень було скеровано до КП «Ласка». Щодо безпритульних тварин телефонували мешканці вул. Супутника, 4а; Космонавта Леоніда Каденюка, 4; Потебні, 81; Гірної, 2; Писаревського, 11; Замкової, 2; Генерала Шухевича, 3; просп. Президента Грушевського, 18; бульвару Дружби Народів, 5; с.Зміїнець, вул. Весняна, 1. Варто зауважити, що за деякими адресами звернення є повторними.
До ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» передано 11 звернень. Про перебої в роботі підйомників повідомляли жителі за такими адресами: Соборності, 24, 1-ий під’їзд; 25б, 5-ий під’їзд; Волі, 22, 1-ий під’їзд; Кравчука, 7, 1-ий під’їзд; 10, 2-ий під’їзд; 34а, 2-ий під’їзд; Президента Грушевського, 1, 4-ий під’їзд. Протягом липня відновлено роботу ліфтів в будинках на вул. Карпенка-Карого, 11; Дмитра Іващенка, 1а; Гулака-Артемовського, 13а; просп. Соборності, 16. На даний час, у зв’язку з закінченням терміну експлуатації та пошкодженням обладнання, зупинено 4 підйомники.
11 звернень переадресовано до ВАТ «Укртелеком». Вони стосувались обривів ліній зв’язку на вул. Сергія Тимошенка, 17; Клима Савури, 6, 18; Сосюри, 19а; Богачука, 31; Баранова, 73. Разом з тим, працівниками підприємства закрито колодязі на вул. Загородній, 2; Володимирській, 57а; Винниченка, 23 та зроблено благоустрій біля колодязя на вул. Чорновола кут Сухомлинського.
До відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення протягом липня передано 9 звернень, які стосувались зачинених укриттів під час повітряної тривоги та збоїв в роботі системи оповіщення населення.
55 звернень стосувалися роботи транспорту. Нарікали мешканці міста на відсутність маршрутних автобусів в ранкові та вечірні години, великий інтервал руху та недотримання графіків, порушення водіями правил дорожнього руху та ігнорування пасажирів на зупинках, збої в роботі електронних табло.
Ще 11 звернень було переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху, недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах та непрацюючих кондиціонерів в салонах.
До департаменту муніципальної варти передано 65 звернень. Завдяки виданим приписам, було відновлено благоустрій на вул. Кафедральній, 6 та бульварі Дружби Народів, 4; прибрано зрізане гілля на вул. Загородній, 2 та в Центральному парку ім. Лесі Українки; покошено території на вул. Січовій, 1 та Сергія Тимошенка, 13; закрито колодязь на вул. Львівській, 94. Також щоденно здійснюються перевірки щодо порушення правил паркування транспортних засобів.
178 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста. Відтак, на виконання в ЖКП-2 було передано 31 повідомлення; ЖКП-3 – 9; ЖКП-7 – 7; ЖЕК-8 ЖБК – 4; ТОВ «Керуюча компанія «Будсервіс» – 3. В результаті реагування на звернення громадян, протягом липня було зрізано старі та аварійні дерева на вул. Гордіюк, 43, Корольова, 8, Гордіюк, 12, Гулака-Артемовського, 21-23, Степана Бандери, 11, просп. Президента Грушевського, 3, Відродження, 11; прибрано повалені дерева на вул. Сергія Тимошенка, 17, Львівській, 150к, Конякіна, 14б, Коновальця, 1-1а; розкрито видимість дорожніх знаків на вул. Бібліотечній кут В.Хурсенка, покошено території на вул. Володимирській, 2-6; нанесено дорожню розмітку «зебра» на вул. Львівській кут Тополева та Київському майдані, 9; демонтовано аварійну зупинку в с.Тарасове на вул. Набережній. Разом з тим, залишаються на контролі численні звернення щодо ремонту дорожнього покриття на вул. Городецькій, Стефаника, Глибокій, Святогірській, Теремнівській, Загородній, в с.Милуші, вул. Хмельовій, с.Охотин, вул. Лісовій; ремонту прибудинкових територій на вул. На Таборищі, 7а, Конякіна, 29 та пішохідного тротуару на просп. Перемоги, 14-16, ліквідації провалів на вул. Митрополита Андрея Шептицького, 32-34 та Кравчука, 4; облаштування пішохідних тротуарів на вул. Єршова біля авторинку, Набережній зі сторони р.Стир, Карбишева кут Гущанська; знесення аварійних дерев на вул. Клима Савури, 6, Стрілецькій, 13а, Львівській, 90-92, Лесі Українки, 55, 67, Червоного Хреста, 9; підрізки гілля дерев вздовж тротуару на вул. Карбишева, 2, Коперника, 63а та інше.
Значно збільшилась кількість звернень щодо поширення неприємних запахів каналізаційних стоків в повітрі. Відтак, протягом липня надійшло 224 дзвінки. Майже щоденно телефонували мешканці Вересневого мікрорайону, ЛПЗ, вул. Львівської, Ковельської, Чернишевського та прилеглих. Також про дану проблему повідомляли мешканці центральної частини міста, Привокзального та Завокзального мікрорайонів, сіл Липляни, Зміїнець, Великий Омеляник. Всі повідомлення передано працівникам відділу екології.
Також надходили подяки на адресу міського голови за облаштування пішохідного тротуару на просп. Відродження біля Свято-Миколаївського храму та відкриття нового маршруту №5 з Вересневого мікрорайону до гіпермаркету «Епіцентр».
Після сильного вітру 6 серпня на цілодобову гарячу лінію “15-80” надійшло майже 100 звернень громадян: щодо відсутності електропостачання, зламаних дерев та про пошкодження покрівель будинків та металевих конструкцій торговельних павільйонів.
Протягом липня 2023 року на адресу керівництва міської ради надійшло 330 письмових та електронних звернень громадян. Вони стосувалися житлово-комунального господарства (проведення ремонту доріг, благоустрою прибудинкових територій, поліпшення житлових умов та ін.); соціального захисту (призначення та виплати адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам, надання одноразової грошової та гуманітарної допомог); аграрної політики та земельних відносин (виділення земельних ділянок для будівництва індивідуальних житлових будинків, надання в оренду земельних ділянок, закріплення меж та ін).
Управління інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 777937, 727427)