1. Головна
  2. Оперативна інформація

У липні в відділ комунікацій “15-80” надійшло 2730 телефонних звернень

У липні в відділ комунікацій “15-80” надійшло 2730 телефонних звернень

Про це сьогодні під час розширеної наради у міського голови поінформувала директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як.

Вона наголосила, що у порівнянні з попередніми місяцями значно збільшилась кількість звернень, а саме 926, на які було надано усні роз’яснення щодо порядку отримання субсидій, проведення вакцинації та графіку роботи пунктів щеплення, здійснення нарахувань за послуги з теплопостачання, передачі показників лічильників, графіку роботи департаменту ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг тощо.

Також вона відзначила, що найбільше звернень (496), передано на виконання до КП “Луцькводоканал”. Така велика кількість дзвінків була спричинена аварійною ситуацією, яка склалась на Гнідавській насосній станції (порив на водогоні сирої води в с.Крупа та пошкодження лінії електромереж).

 

Внаслідок недостатнього запасу води, мешканці верхніх поверхів житлових будинків у районі ЛПЗ, вул. Львівської, Потебні, Черняховського впродовж 14-18 липня залишались без водопостачання. На 6 годину ранку 19 липня аварію було ліквідовано та відновлено подачу води з належним тиском в мережі.

Також, про проблеми з водопостачанням повідомляли мешканці сіл: Богушівка, Олександрівка, Липляни.

 
 

238 звернень було передано на виконання в ПрАТ “Волиньобленерго”. Вони стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах. Відключення були спричинені проведенням планових робіт та виникненням аварійних ситуацій на вулицях міста. Зокрема, внаслідок пошкоджень на лініях, 7 липня не було електропостачання в Привокзальній частині міста та в районі Балки, а 12 липня в районі просп. Волі та Київського майдану.

Впродовж 18-19 липня, внаслідок негоди, яка спричинила падіння дерев та численні обриви дротів, надходили повідомлення про знеструмлення будинків на вул. Сосновій та Супутника.

118 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Працівники підприємства посилено готуються до нового опалювального сезону. Відтак, протягом липня тривали профілактично-ремонтні роботи в котельнях на вул. Карбишева, 2, Задворецькій, 13, Арцеулова, 3а, Гулака-Артемовського, 20, Декабристів, 29, Загородній, 3а, Вороніхіна, 15б, Вавілова, 6, Шевченка, 40, просп. Відродження, 15б.

На виконання в Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» передано 58 звернень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів, гілля, пластикової тари та прибирання біля контейнерів повідомляли мешканці з таких адрес: Волі, 7, 22, 33, 49; Соборності, 9, 21а, 30; Конякіна, 7а, 20, 33, 37а; Кравчука, 19; Арцеулова, 3, 5; Новочерчицька, 1; Наливайка, 2, 4; Молоді, 5, 5а, 7, 8, 9, 10; Івана Франка, 44б, 44в; Ветеранів, 1; Даньшина, 47; Репіна, 2; 8-го Березня, 6; с.Зміїнець, вул. Шкільна, 11. Працівники підприємства забезпечили реагування на звернення та здійснили прибирання сміття.

 
 
 
 
 

КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» отримало 33 звернення.

31 звернення надійшло від жителів будинків, у яких створено ОСББ. Громадяни повідомляли про відсутність електроенергії, холодного та гарячого водопостачання, затоплення житлових приміщень, несвоєчасне косіння трави. Про всі дзвінки поінформовано голів ОСББ.

До ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» передано 25 звернень. У липні проведено капітальний ремонт 10 підйомників в будинках на вул. Федорова, 2, Шота Руставелі, 9, просп. Соборності, 13б, 21, 37, бульварі Дружби Народів, 1а. На даний час, у зв’язку з закінченням терміну експлуатації, в житлових будинках зупинено на капітальний ремонт 33 ліфти.

13 дзвінків стосувались неможливості дотелефонуватись в контактний центр АТ «Волиньгаз» з метою передачі показників лічильників. Разом з тим, нарікали лучани на великі черги в Центрі обслуговування клієнтів, що знаходиться на просп. Молоді, 14а та недостатню кількість персоналу, яка обслуговує відвідувачів.

КП «Ласка» отримало для реагування 11 звернень. Працівники підприємства намагалися проблемні питання вирішувати в найкоротші терміни.

Працівникам відділу екології протягом липня було передано 288 звернень, які були пов’язані з поширенням у місті неприємного запаху.

Крім цього, ще 11 повідомлень стосувались викидів чорного диму в повітря з Цукрового заводу та Силікатного заводу в с.Кульчин.

До департаменту муніципальної варти було передано 136 звернень.

 
 

До відділу транспорту передано для реагування 48 звернень. Нарікали мешканці міста на недостатньою кількістю маршрутних автобусів у ранкові та вечірні години й вихідні дні, порушення заходів безпеки та розрахунок за проїзд готівкою. Також, повідомляли лучани про збої в роботі інформаційних табло, які розміщені на зупинках та просили встановити термінал «Сіті Кард» на вул. Львівській біля АС-2.

Міський голова Ігор Поліщук доручив начальнику відділу транспорту Віктору Главічці провести перемовини з керівництвом “Сіті кард” та встановити термінал для придбання та поповнення електронних квитків на вулиці Львівській в районі АС № 2.

 
 

Також Ігор Поліщук закликав представника АТ “Волиньгаз” оперативно вирішити проблему з роботою контакт центру, аби лучани могли урегулювати усі проблемні питання, а не телефонували у міську раду.

Незадоволений міський голова роботою КП “Парки та сквери міста Луцька” у питанні поливу газонів, клумб у скверах та парках міста. За його словами, липень був дуже спекотним і через недостатній полив повсихала трава, кущі, молоді дерева та квіти.

 

Крім того, Ігор Поліщук акцентував увагу на належній підготовці громади до відзначення 30-річчя Незалежності України та Дня міста.

 

 

Управління інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)