1. Головна
  2. Оперативна інформація

У міській раді презентували результати дослідження “Динаміка розвитку міста Луцька у 2018-2019 роках в рамках розробки Стратегії розвитку міста Луцька”

У міській раді презентували результати дослідження “Динаміка розвитку міста Луцька у 2018-2019 роках в рамках розробки Стратегії розвитку міста Луцька”

Сьогодні під головуванням першого заступника міського голови Григорія Недопада відбулася презентація результатів дослідження “Динаміка розвитку міста Луцька у 2018-2019 роках в рамках розробки Стратегії розвитку міста Луцька”. Свої напрацювання на розгляд присутніх представили науковці Олександр Ханін та Світлана Сальнікова.

“Дуже прикро, що ця стратегія не була розроблена раніше, - каже перший заступник міського голови. - За цей час, мабуть, ми вже б отримали чимало відповідей на питання як до самої міської влади, так і те, що відбувається в місті Луцьку. До роботи ми залучили фахівців, щоб отримати якнайкращий і найефективніший результат в будівництві стратегії та її написанні”.

 

Директор департаменту економічної політики Луцької міської ради Борис Смаль розповів, що під час підготовки результатів дослідження було проаналізовано практично усі сфери життєдіяльності міста, починаючи від кількості ДТП, закінчуючи доходами та видатками місцевого бюджету.

У свою чергу, науковець Олександр Ханін повідомив, що працівники структурних підрозділів міської ради представили йому на опрацювання значні обсяги інформації в період з 2008-го по 2018-ий роки. Це інформація стосувалася бюджету, показників економічної діяльності підприємств, роздрібного товарообігу, демографічної ситуації, громадського транспорту та інше. “Нам вдалося виявити певні тенденції розвитку міста, певні досягнення та певні болючі місця, які увійшли в нашу презентацію. Сьогодні ми не будемо презентувати розроблену стратегію, а приклад застосування наукових математичних методів до аналізу тенденцій, до аналізу сильних та слабких сторін міста, які потім ляжуть в частину розробки стратегії”, - підкреслив фахівець.

Також він додав, що розробкою стратегії повинна займатися ціла команда, до якої увійде не лише аналітик, а і фаховий соціолог, маркетолог, що займається стратегічним менеджментом та маркетингом, а також людина, яка розуміється в ІТ технологіях.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)