У міській раді відбулась нарада-навчання для діловодів, відповідальних за архівний підрозділ
12 листопада відбулась нарада-навчання для діловодів, відповідальних за архівний підрозділ виконавчих органів міської ради на тему: «Про складання номенклатури справ виконавчого органу та актів про вилучення для знищення документів», організоване та проведене працівниками архівного та загального відділів Луцької міської ради .
На навчанні виступили начальник загального відділу міської ради Надія Бортнік та заступник начальника архівного відділу міської ради Валентина Шепелюк.
Начальник загального відділу Надія Бортнік подякувала усім працівникам міської ради за спільно проведену роботу щодо впровадження в Луцькій міській раді у 2019 році системи електронного документообігу, а також наголосила діловодам виконавчих органів на важливості роботи в системі електронної взаємодії органів виконавчої влади, яка забезпечує прийом-передачу організаційно-розпорядчих електронних документів. Рекомендувала діловодам виконавчих органів переглянути номенклатури справ своїх структурних підрозділів, внести зміни та подати на погодження до 25.11.2019 року в архівний відділ Луцької міської ради.
Заступник начальника архівного відділу Валентина Шепелюк довела до відома діловодів, відповідальних за архівний підрозділ, про проведення експертизи цінності документів у Луцькій міській раді та складання зведеного акту про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду.
З підсумковим словом виступила начальник архівного відділу міської ради Алла Дрейчан.
Архівний відділ