У міській раді відбулась робоча нарада з питань впровадження сучасних технологій роботи з інформацією у виконавчих органах
Сьогодні відбулася робоча нарада під головуванням заступника міського голови, керуючого справами виконкому Юрія Вербича за участю керівників виконавчих органів Луцької міської ради з питань впровадження сучасних технологій роботи з інформацією.
Розпочинаючи нараду, Юрій Вербич зазначив, що важливим чинником ефективності функціонування державної установи є застосування новітніх сучасних технологій, і однією з важливих складових таких технологій є відмова від роботи з паперовими документами, переведення їх в електронну форму шляхом оцифрування, створення єдиного електронного архіву і використання на їх основі електронних інформаційних ресурсів.
У Луцькій міській раді з 02.01.2019 впроваджено систему електронного документообігу «Аскод», яка забезпечує процес створення, управління доступом і поширення електронних документів в комп'ютерних мережах, контроль над потоками документів в установі, механізм роботи з документами, представленими в електронному вигляді, з реалізацією концепції «безпаперового діловодства».
Начальник архівного відділу міської ради Алла Дрейчан зауважила: “Враховуючи, що виконавчим органам необхідно реалізовувати конституційні права громадян на вільний доступ до інформаційних ресурсів, забезпечити їх збереженість, а це потребує вирішення, зокрема, організаційних, науково-методичних, технічних та технологічних питань, то керівникам виконавчих органів необхідно організувати роботу з вивчення документів минулих років, які існують лише в паперовому вигляді, визначити особливі, унікальні, цінні для історії, а також необхідні для вирішення соціально-правових питань Луцької міської територіальної громади документи та подати свої пропозиції щодо їх оцифрування”.
Начальник загального відділу міської ради Надія Бортнік проінформувала, що у Луцькій міській раді є скановані документи з 2009 року, які створювались в системі електронного документообігу el-Doc, електронні бази даних, які описують картотеку архівних справ. Ці документи необхідно перевести в загальний електронний архів Луцької міської ради, а також наголосила на необхідності архівування електронних документів, які створюються в системі електронного документообігу «Аскод».
На нараді з пропозиціями щодо оцифрування документів також виступили начальники відділу кадрової роботи та нагород Віра Гудима, відділу управління майном міської комунальної власності Алла Грабко, управління інформаційно-комунікаційних технологій Олександр Король, управління земельних ресурсів Сергій Шабала, директори департаменту культури Тетяна Гнатів, департаменту державної реєстрації Юлія Соломко, начальник відділу інформаційної політики та діловодства департаменту житлово-комунального господарства Наталія Діброва, заступник директора департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Оксана Катюха та головний спеціаліст інженерно-технічного відділу управління капітального будівництва Андрій Кравчук.
У підсумку заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич наголосив, що місто Луцьк займає домінуюче місце в Україні з питань впровадження сучасних технологій, адже ми будуємо цифрову державу і наше майбутнє за цифровими технологіями, тому усім треба приділити максимальну увагу вищевказаному питанню та продовжити активну роботу в цьому напрямку.
Архівний відділ