1. Головна
  2. Оперативна інформація

У міській раді з’ясують, хто з перевізників не виїжджає на маршрути в час пік

З 8 по 21 липня на адресу міської ради надійшло 1516 телефонних звернень. Про це доповіла директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як.

Найбільша кількість дзвінків стосувалась житлово-комунальної сфери. Лучан турбували питання ремонту дороги на вул. Межовій та пішохідних тротуарів на мосту через р. Стир на вул. Шевченка, ліквідації ям на проїжджих частинах на вул. Карпенка-Карого кут Зв’язківців та під мостом і в дворі будинку на вул. Федорова, 5, відновлення пішохідної доріжки з вул. Ярощука до навчально-виховного комплексу №9, видалення старих та аварійних дерев на вул. Даньшина, 10 та Бенделіані, 1-1а.

Майже сотня звернень мешканців міста стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, адже 15 липня, внаслідок пошкодження лінії 10 тис кВт, майже дві години не було напруги на вулицях: Клима Савури, Шухевича, Коновальця, Огієнка, Арцеулова, Гулака-Артемовського, Стрілецькій, 8-го Березня, Героїв УПА, Вишківській, проспектах Перемоги та Грушевського.

74 дзвінка стосувались роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства ліквідовано пориви водопроводу на вул. Винниченка, 26а, Ковельській, 102, Ківерцівській, 28, Д. Галицького, 18, Кравчука, 19а, Ковельській кут Соснова, Володимирській, 115, Конякіна, 6, Кожедуба, 22; відремонтовано запірну арматуру на вул. Ківерцівській кут Карпенка-Карого.

33 звернення надійшло щодо роботи ДКП «Луцьктепло». Внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт працівники підприємства зупиняли котельні та бойлерні в різних кварталах міста. Це призвело до тимчасової відсутності холодної та гарячої води в помешканнях лучан.

Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 17 дзвінків. Ще 14 стосувалися несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів.

Щодо вирішення проблеми безпритульних собак, надійшло 6 звернень від мешканців з вул. Станіславського, Мамсурова, Наливайка, бульвару Дружби народів. Вказану інформацію передано на реагування в КП «Ласка».

46 звернень було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, проведення земляних та будівельних робіт, косіння трави, паркування транспортних засобів на пішохідних тротуарах, спалювання сміття, зливу нечистот у невстановлених місцях.

40 дзвінків надійшло щодо роботи транспорту в місті, 16 з них були з проханнями поновити ліквідовані зупинки. Окрім цього, лучани нарікали на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху, брудний та занедбаний стан автобусів. 7 звернень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті.

Виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Григорій Пустовіт поцікавився у заступника начальника управління транспорту та зв’язку міськради Олександра Середи, чому в ранковий час, коли потрібні автобуси, вони не виходять на рейс.

“На це є різні причини. Найчастіше зриви графіків пов’язані зі станом рухомого складу”, - відповів Олександр Середа.

Григорій Пустовіт наголосив, що людям потрібно добратися на роботу, а маршрутки зранку не виходять на рейс: “Кожного разу перевізники нам розповідають, що коли піднімуть вартість проїзду, то життя в місті покращиться і все стане добре для всіх. Виявіть, хто з перевізників найчастіше зриває маршрути? Давайте запросимо їх на виконком, нехай прозвітуються, нехай пояснять чому не їздять маршрутки”.

Окрім того, секретар міської ради дав доручення проаналізувати всі звернення людей щодо поновлення зупинок і на найближче засідання виконавчого комітету подати проект рішення з відновлення зупинок, по яких є клопотання.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)