1. Головна
  2. Оперативна інформація

У навчально-реабілітаційному центрі розпочалася реалізація проекту «Навчіть мене жити!» в рамках обласного конкурсу проектів місцевих ініціатив

У навчально-реабілітаційному центрі розпочалася реалізація проекту «Навчіть мене жити!» в рамках обласного конкурсу проектів місцевих ініціатив

   Проект передбачає закупівлю стендів –модулів, дерев'яної іграшки, виготовлених за методикою Марії Монтесорі для розвитку дрібної моторики рук, сенсорики , стерео і тактильних відчуттів, що необхідні для подальшого навчання самообслуговуванню дітей з обмеженими можливостями здоров'я. Загальний бюджет проекту становить — 45285 грн.

   В рамках проекту заплановано:

1. Закупити стенди-модулі і дерев'яну розвиткову іграшку;

2. Облаштувати спеціально виділене приміщення для розміщення закуплених стендів-модулів і дерев'яної іграшки;

3. Підготувати відеосюжет уроку СПО;

4. Відзняти на відеокамеру сюжет уроку СПО, де використовується закуплене обладнання з учнями НРЦ;

5. Виступити на засіданні батьківського клубу “Діалог” для батьків учнів індивідуальної форми навчання і на методоб'єднанні для вчителів початкових класів з метою популяризації досвіду роботи і поширення нових форм роботи з учнями навчально-реабілітаційного центру.

   Закуплене обладнання поповнить базу кабінету соціально-побутового орієнтування. Предмет соціально-побутового орієнтування введений у корекційно-розвитковий блок навчально-реабілітаційного  центру для успішної адаптації дітей з особливими потребами до соціальних умов, полегшення  навчання дітей з проблемами здоров'я виконувати домашню роботу і практично підготуватися до самостійного життя. Діяльність кабінету започаткована 5 років назад, матеріальна база його досить мала. З цим обладнанням будуть працювати діти з особливими потребами з діагнозами: дитячий церебральний параліч, слабозорість, аутизм, розумове відставання, затримка психічного розвитку.

   Наявність обладнання допоможе учням у ігровій формі, не замислюючись над подоланням труднощів підготувати моторику рук, розвивати пам'ять, мислення, логіку, уяву, увагу, а головне, зацікавити у виконанні вправ для подальшого навчання трудових навичок, повірити у власні сили, показати, що вже час виконувати ту чи іншу роботу, навчити правильної послідовності виконання, скоригувати наявні дефекти і таким чином підготувати учнів до соціальної адаптації, до життя серед людей.

   Отже, маючи хорошу відповідну базу у кабінеті СПО вчитель зможе ефективніше та краще навчати учнів НРЦ. Вподальшому учні стануть більш самостійними, незалежними в побуті, а їх сім'ї будуть фінансово і психологічно стабільнішими. Часто самостійність і незалежність у побуті дозволяє особам з інвалідністю отримати освіту, роботу, мати свою сім'ю. Не кожна дитина з ОП зможе навчитися читати, писати, в майбутньому отримати професію, але навчитися жити зі своєю проблемою і  вміти  доглядати за собою - це її обв'язок. І не кожна мама розуміє, що з таким діагнозом ця «вершина» знань є саме навчання самообслуговуванню. Якщо здорові діти автоматично переймають ті чи інші навички, цій дитині щоденно потрібно вчитися складати свої речі, прати, шити, готувати їжу, купити потрібні речі в магазині, оплатити комунальні послуги. І це для неї є велика праця , але в майбутньому  такі батьки зможуть відчути вільними і  себе, бо їх дитина з особливими потребами  уже доросла і  повністю самостійна.

 

 

Управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності