У жовтні оплата за договором на посипання доріг протиожеледними сумішами не здійснювалась
У соціальних мережах поширюється недостовірна інформація про те, що Луцька міська рада уклала договір на посипання доріг та тротуарів протиожеледними сумішами і в жовтні спрямувала на ці цілі два мільйони гривень.
Повідомляємо, що усі оплати за договором здійснюються згідно актів виконаних робіт з наданих послуг. У жовтні-листопаді ні ожеледиці, ні снігу не було, відповідно - актів виконаних робіт теж. Тож кошти на ці цілі не витрачали.
Два мільйони гривень були передбачені в плані на закупівлю солі, щебенево-соляної та піщано-соляної сумішей.
Неправдива інформація поширюється у соціальних мережах з метою формування негативної думки про діяльність міської ради та її посадових осіб.
Для інформації, 8 вересня департаментом ЖКГ було оголошено закупівлю на послуги з прибирання снігу. За її результатами, укладено договір від 06.10.2023 року за № 1218 з ЛСКАП “Луцькспецкомунтранс”.
Для виконання робіт підприємство вже підготувало техніку, придбало по 1500 тонн щебенево-соляної та піщано-соляної сумішей, очікують доставку ще 500 тонн чистої солі.
Управління інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 777937)