Упродовж місяця на “гарячу лінію” міської ради звернулися більше двох з половиною тисяч лучан
Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 15 червня 2020 року до 15 липня 2020 року, учасників оперативної наради інформувала директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як.
За звітний період фахівцями групи прийнято 2619 дзвінків.Більше тисячі додзвонювачів цікавилися питанням графіку роботи департаменту ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг, вартості та терміну виготовлення закордонних паспортів можливості відкриття закладів громадського харчування тощо.
До ПрАТ «Волиньобленерго» надійшло 193 звернення, що стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах. Відключення були спричинені проведенням планових робіт та виникненням аварійних
відключень на вулицях міста. Зокрема, в результаті пошкодження ліній, виникали знеструмлення в Привокзальному та Завокзальному районах, на вул. Ковельській, Новочерчицькій, Володимирській, Дубнівській. Всі
аварійно-ремонтні роботи виконано. Також вивезено гілля після чистки ліній на вул. Петра Маха, 9; Тараса Бульби-Боровця, 28 та Кольцова, 7а. ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» 36 звернень. Про проблеми в роботі ліфтів
повідомляли мешканці з таких адрес: Федорова, 1/1 під’їзд; 4/1 під’їзд;Кравчука, 9/1 під’їзд; Воїнів-Афганців, 4/4 під’їзд; Грушевського, 1/9 під’їзд;Привокзальна, 15/3 під’їзд; Молоді, 11/1 під’їзд; Львівська, 73а/1 під’їзд;
Сухомлинського, 4а/1 під’їзд. На даний час, у зв’язку із закінченням терміну експлуатації, зупинено 33 ліфти в будинках на вул. Конякіна, 15/1,2 під’їзд, 17/1,2 під’їзд; Кравчука, 2/1,2,3 під’їзд; 42/1,2 під’їзд; Даньшина, 52а/1
під’їзд; Станіславського, 50/1 під’їзд; просп. Молоді, 7/1,2 під’їзд; 12/1,2 під’їзд; 23/1,2 під’їзд; Соборності, 20/1,3 під’їзд; 38/3,4 під’їзд; Відродження, 9/1 під’їзд та інші.
ПАТ «Укртелеком» - 11 звернень. Лучани повідомляли про відкриті колодязі на вул. Львівській, 23; Заводській, 22; Станіславського. 32; Конякіна, 16; пр. Молоді, 15 та про ааварійні опори зв’язку на вул. Тимірязєва, 4-6; Туполєва, 18; Коротка, 10. На всі звернення відреаговано впродовж 2-5 днів.
ДКП «Луцьктепло» - 129 звернень. Протягом 5 діб тривали роботи по заміні трубопроводу гарячого водопостачання на вул. Воїнів-Афганців, 1 та просп. Соборності, 28. В результаті замінено близько 56 метрів мережі. На
даний час ряд котелень зупинені, у зв’язку з проведенням профілактичних ремонтів. Варто відзначити роботу працівників КП «Луцькводоканал» - 156 звернень. Протягом однієї доби проведено аварійно-ремонтні роботи на
водопровідній мережі на вул. Ветеранів, 4, Карпенка-Карого кут Дубнівська, Володимирській 100, Дубнівській, 12б, Гнідавській, 63в, Степовій, 2. Також, впродовж декількох годин замінено аварійну ділянку водогону на вул.
Стрілецькій, 35; ліквідовано витоки на вул. Станіславського, 50, Ковельській, 98, Конякіна кут Гордіюк, Дачній, 8, Гордіюк, 20, Володиммирській, 111, просп. Грушевського, 21-22; прочищено мережі зовнішньої каналізації на
вул. Зацепи, 3в. 3д, Захарова, 14, Богомольця, 2. Гордіюк, 8, Львівській, 63, 63а. Модернізовано насосну станцію на просп. Волі, 22.
Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» - 78 звернень. Працівниками підприємства прочищено мережу зливової каналізації на просп. Соборності, 21а, Волі, 29; бульварі Дружби Народів, 5-9 та ліквідовано провалля на мережі на вул. Волинській, 6; Кравчука. 3, 38. Щодо несвоєчасного вивозу побутових відходів забезпечено оперативне реагування за адресами: вул. Ветеранів, 1; Кравчука, 16. 26; Захарова, 9а; Щусєва, 18; Гнідавська, 63а; Левітана, 36а; Куделі, 24; просп. Соборності, 28, 34, 42; Молоді, 3б; Даньшина, 47; Репіна, 2.
ТзОВ «ЛуцькТерКомСервіс» - 19 звернень. Зокрема, ліквідовано звалища зрізаного гілля за такими адресами: вул. Гірна, 2; Рівненська, 83а; Паркова, 2а; Галшки Гулевичівни, 4; Львівська, 63, 63а; Качалова, 8; Ковельська. 123; Захарова, 9а; Конякіна, 9.
КП «Луцьке електротехнічне підприємство – «Луцьксвітло» - 51 звернення. Відновлення освітлення на вулицях Щусєва; Козакова; Старова; Князів Острозьких; Нікішева, 23-25; Сковороди; С.Бандери; просп. Грушевського, 1 було здійснено протягом 2-5 днів. Окрім цього, працівниками підприємства було забезпечено відновлення належної роботи світлофорних об’єктів на вул. Рівненській кут Відродження; Станіславського, 52; Гнідавськкій кут Потебні; просп. Перемоги кут Грибоєдова.
КП «Ласка» - 15 звернень. Питання вирішуються в найкоротші терміни. Щодо безпритульних тварин надходили звернення від мешканців з вулиць: Станіславського, 50; Ш.Руставелі, 10; Гірна, 1; Дмитра Іващенка, 2; Чорновола, 2в; Конякііна, 7а; Наливайка, 14а.
«ОСББ» - 36 звернень. Повідомляли мешканці про відсутність холодного та гарячого водопостачання, забиття каналізаційних стояків, протікання покрівлі, затоплення підвалів в будинках на вул. Кравчука, 4/6, 103; 16/42; Ветеранів, 1/69; Нааливайка, 14а/38; Конякіна, 29а/65; 31/101; Гордіюк, 35/99; Сухомлинського, 4а/12; Федорова, 4/59; просп. Молоді, 7/6, 11. 18; 17а/30; Волі, 37/21 та інші. Про всі звернення, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80», поінформовано голів ОСББ. Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради - 266 звернень.
На виконання в ЖКП-2 було передано 27 повідомлень; ЖКП-3 – 39; ЖКП-7 – 8; ЖЕК-8 ЖБК – 14; ЖКП-11 – 4; ТзОВ «М.Ж.К.» – 32. Варто зазначити, що з 01 липня управителем 95 багатоквартирних житлових будинків в Завокзальному районі міста, за результатами проведеного конкурсу, стало товариство з обмеженою відповідальністю «Місто для людей Кременчук». Відтак, з початку місяця у підприємство було передано 72 звернення.
Окрім цього, враховуючи звернення лучан, за сприянням ДЖКГ ліквідовано ями на проїжджій частині на вул. Захарова, 14, Дубнівській кут Авторемонтна, Рівненській кут Зв’язківців; заасфальтовано провалля на тротуарі в дворі будинку на просп. Соборності, 16, закрито колодязь в сквері на вул. П’ятницька Гірка; пофарбовано лавки на просп. Волі, 8а, 9; прибрано повалені внаслідок негоди дерева на вул. Грабовського, 7, Градний Узвіз, 2, Шевченка, 14, Ковельській, 123, просп. Волі. 8а, 22, Київському майдані, 1 та Замковій площі; відновлено дорожній знак на вул. Крилова, 1.
Департамент муніципальної варти Луцької міської ради – 130 звернень. Мешканців міста цікавили питання щодо отримання ордеру для проведення земляних робіт та питання відновлення благоустрою після ремонтних робіт, що здійснювались на мережах; паркування транспортних засобів на тротуарах та зелених зонах; складування зрізаного гілля та будівельного сміття; стихійної торгівлі. Також, отримували нарікання щодо порушення заходів безпеки закладами торгівлі, банківськими установами та на ринках міста. Зокрема, враховуючи звернення громадян, було відновлено благоустрій на вул. Потебні, 71 та Федорова, 4а-8; засипано провалля на вул. Конякіна, 21, прибрано звалища сміття на вул. Кравчука, 38, Ківерцівській, 20, просп. Перемоги, 22.
Відділ екології Луцької міської ради – 228 звернень. Всі звернення пов’язані з поширенням в місті неприємного запаху. Відтак, дзвінки надходили від мешканців Центральної, Привокзальної, Завокзальної частин міста, районів ЛПЗ та Вишкова, вул. Львівської, Потебні; Ковельської, Новочерчицької. Оперативно працівники відділу екології Луцької міської ради спільно з працівниками КП «Луцькводоканал» та іншими представниками виконавчих органів Луцької міської ради здійснювали систематичні об’їзди вулиць міста та територій прилеглих сільських рад з метою виявлення джерела поширення запахів. Отримана інформація опрацьовується.
Управління транспорту та зв’язку - 75 звернень. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал руху, відмову водіїв їхати до кінцевих зупинок та порушення заходів безпеки. Варто зазначити, що в громадському транспорті щоденно транслюється інформація щодо дотримання карантинного режиму, використання засобів індивідуального захисту, обмеженої кількості пасажирів в салоні та необхідності електронної оплати проїзду. Ще 19 звернень було переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху тролейбусів. Також, надходили прохання лучан розмістити на зупинках нові розклади руху тролейбусів.
За звітний період на адресу керівництва міської ради надійшло 388 звернень громадян з питань: комунального господарства, проведення ремонту доріг, благоустрою прибудинкових територій, зрізання/обрізання дерев, надання матеріальної допомоги, призначення житлової субсидії, земельних відносин та ін.
Продовжується робота з повідомленнями, що надходять на інтерактивну веб-платформу “Відкрите місто”.
Секретар міської ради, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт акцентував на необхідності ретельного прибирання територій навколо смітників, аби там не накопичувалися відходи. Також він звернувся до відповідальних за вивіз сміття з вулиці Львівської, аби відходи вивозили своєчасно, адже чимало скарг з цього приводу отримали саме від мешканців цієї вулиці.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)