Упродовж місяця на “гарячу лінію” міської ради звернулися майже дві тисячі лучан
Про звернення громадян, що надійшли до групи оперативного реагування «15-80» з 01 до 29 вересня 2020 року учасників оперативної наради проінформувала директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як.
Протягом звітного періоду фахівцями групи оперативного реагування “15-80” прийнято 1840 дзвінків. У вересні лучан найбільше зверталися щодо отримання консультацій стосовно порядку здійснення благоустрою прибудинкових територій, зміни адреси місця голосування, графіку роботи департаменту ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг.
Крім того, протягом вересня від лучан надійшло багато подяк за організацію святкування Дня міста, благоустрій Центрального парку культури і відпочинку ім. Лесі Українки.
А щодо кількості звернень громадян та реагування на них підприємствами, установами та організаціями міста Луцька то варто зазначити, що до департаменту муніципальної варти надійшло 106 звернень. Інспектори оперативно реагували на усі повідомлення.
Таким чином було відновлено благоустрій на вулицях Конякіна, 7а, Гордіюк, 29, просп. Соборності, 23; вивезено звалище зрізаного гілля на вул. Степовій, 2; замінено люк на вул.Садовій, 1 та встановлено кришку на колодязі на вул. Наливайка, 27; ліквідовано витік на технічному водопроводі на вул. Карбишева/РЦ «Адреналін Сіті».
206 звернень стосувалися роботи житлово-комунальних господарств. Отож, відновлено дорожню розмітку на просп. Відродження; тривають роботи по ремонту дорожнього покриття на просп. Соборності на відрізку від вул. Чорновола до вул. Кравчука; розпочато комплексний благоустрій прибудинкової території на вул. Коновальця, 1а-1б; зрізано аварійну гілку на просп. Грушевського, 10-12.
За звітний період працівники відділу екології Луцької міської ради спільно з працівниками КП «Луцькводоканал» та іншими представниками виконавчих органів міської ради здійснювали систематичні об’їзди вулиць міста та територій прилеглих сільських рад з метою виявлення джерела поширення запахів.
До управління транспорту та зв’язку надійшло 49 звернень. Нарікали лучани на
недостатню кількість транспортних засобів в ранкові та вечірні години та
порушення заходів безпеки. Крім того, лучани просили відкрити нові транспортні маршрути, оскільки знають, що міська рада купує нові тролейбуси. Ще 5 звернень стосувались великого інтервалу руху транспортних засобів.
ПрАТ «Волиньобленерго» отримало для розгляду 138 звернень, що стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах. Відключення були спричинені проведенням планових робіт та виникненням аварійних ситуацій на вулицях міста. Зокрема, в результаті сильних поривів вітру 26 вересня виникали знеструмлення на багатьох вулицях
Варто зазначити, що протягом місяця спеціалістами ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» вдалось полагодити 15 ліфтів, ще 26 очікують на ремонт.
До КП «Луцькводоканал» надійшло 158 звернень. Працівники підприємства оперативно відреагували на дзвінки лучан. Таким чином, протягом кількох годин ліквідовано витоки на водопровідній мережі на вул. Даньшина, 1, Потапова кут С.Бандери, Театральній, 4, Гордіюк, 43, Ковельській, 96; відремонтовано пожежний гідрант на вул. Огієнка, 4 та запірну арматуру на вул. Вороніхіна, 15. Разом з тим, щоденно проводяться роботи по прочистці мереж зовнішньої каналізації.
97 звернень стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло». Відтак, здійснено роботи по заміні та ремонту мереж гарячого водопостачання затакими адресами: Мазепи, 10-14; Гордіюк, 10; Карпенка-Карого, 11б; Декабристів кут Вороніхіна; Богомольця, 2д; Конякіна, 9а; Відродження, 39.
До КП «Луцьке електротехнічне підприємство – «Луцьксвітло» надійшло 75
звернень. Працівники підприємства відновили освітлення на вулицях Набережній, 4а; Нікішева, 25-27; Львівській, 73; Качалова, 2г; Шопена, 13; Космонавтів, 4; просп. Молоді. 9б; бульварі Дружби Народів, 8, 8а, 10. Крім цього, забезпечено належну робоу світлофорних об’єктів на вул. Боженка, 34; Карпенка-Карого кут Дубнівська; Ковельській кут Набережна.
Працівниками Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства прочищено мережу зливової каналізації на вул. Корольова, 9-11, Янки Купали, 15, просп. Соборності, 21а та закрито колодязі на вул. Гордіюк, 20а, Червоного Хреста кут Володимирська. Щодо несвоєчасного вивозу побутових відходів забезпечено оперативне реагування за адресами: Качалова, 16; Пушкіна, 9; Кравчука, 26; Щусєва, 18; Задворецька, 9; Новочерчицька, 1; Нікішева, 20; Супутника, 3; Стрілецька, 8; Героїв УПА, 37 та інші.
До ТзОВ «ЛуцькТерКомСервіс» надійшло 13 звернень. Зокрема, ліквідовано звалища зрізаного гілля, покошеної трави та зілля на вул. Озерецькій, 12;Мазепи, 10, 12; 8-го Березня, 6; Потебні, 93; Львівській, 63а; просп. Відродження, 26а, 39; Молоді, 5, 9.
Варто зазначити, за звітний період лучани менше скаржилися на роботу КП «Ласка».
Протягом вересня працівниками відділу звернень громадян опрацьовано 328 письмових звернень, що надходять на адресу керівництва міської ради: поштою, електронною поштою, через офіційний сайт міської ради, через скриньку, розміщену при вході у департамент ЦНАП.
За результатами розгляду письмових звернень:
- вирішено позитивно питання щодо ремонту дорожнього покриття на провул. Грінченка, тротуару на вул. Гнідавській, надано матеріальну та медичну допомоги лучанам, які зверталися;
- надано роз’яснення стосовно надання земельних ділянок, порядку
призначення житлових субсидій, оплати за комунальні послуги, дотримання
карантинних вимог у громадському транспорті та ін.
Продовжується робота з реалізації спільного проекту «Відкрите місто».
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)