Усі головні фасади будівель та споруд на території міста мають бути звільненні від будь-якої зовнішньої реклами
З жовтня минулого року в Луцьку діє рішення міської ради, яким затверджено концептуальні основи розміщення та розвитку зовнішньої реклами. Цим документом встановлено, що всі головні фасади будівель та споруд на території міста мають бути звільненні від будь-якої зовнішньої реклами. Про це сьогодні розповіла начальник управління розвитку підприємництва та реклами міської ради Наталія Рибай під час зустрічі з суб’єктами господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність на проспекті Соборності.
“Дозволяється розміщувати відеоекрани, електронні табло та кронштейни індивідуального виготовлення, але лише за наявності дозволу, який видається в ЦНАПі на підставі рішення виконавчого комітету. На вікнах не може бути жодних наклейок, банерів, причіпок, наліпок”, - зазначила вона.
Тим часом внутрішня реклама у вітринах чи віконних прорізах, яка йде для огляду ззовні може бути розміщена, проте повинна займати не більше 50% віконного скла. “Така реклама повинна розміщатися у вигляді світлових боксів і сучасних рекламних засобів, а не у вигляді поклейок. Має бути сучасна подача”,- наголосила Наталія Рибай.
Дуже часто об’єкти торгівлі та сфери надання послуг використовують штендери. З жовтня минулого року вони теж заборонені, адже перешкоджають руху та нагромаджують міський простір. Табу тепер на рекламу й на будь-яких огорожах, як і на тимчасових спорудах.
На проспекті Соборності дозволяється розміщувати рекламу на глухих, бічних та задніх фасадах за наявності глухої стіни, яка займає третину площі фасаду. Потрібно лише зробити відповідний дозвіл.
Контролювати стан зовнішньої реклами та вивісок у Луцьку уповноважене комунальне підприємство “Луцькреклама”. Його директор Олександр Ковальський пояснив підприємцям, що перед тим, як провести примусовий демонтаж незаконної реклами, інспектори цього комунального підприємства ведуть переговори та вручають акт щодо виявлених порушень. “На приведення реклами та вивісок до належного рівня дається час, однак якщо підприємець не йде нам на зустріч, тоді застосовуються штрафні санкції, а в управління Держпродспоживслужби, яка займається фінансовими стягненнями з суб’єктів господарювання, скеровується подання. Однак, це вже у крайніх випадках”, - сказав він.
У минулому році в Луцьку було здійснено близько 600 демонтажів незаконної реклами. Вартість демонтажних робіт покладається на власника. Якщо ж підприємець хоче забрати об’єкт, треба заплатити за його демонтаж та зберігання. Тому краще працювати на випередження та йти на співпрацю.
Після сьогоднішньої наради, підприємці мають 10 робочих днів на усунення незаконної реклами.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)