Увага! Оголошено дату проведення повторного голосування з виборів міського голови!
Вчора, 29 жовтня 2020 року, Луцька міська територіальна виборча комісія за результатами проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року прийняла рішення про проведення повторного голосування з виборів міського голови, призначивши їх на 15 листопада 2020 року.
Нагадуємо, що право голосу на виборах міського голови мають виборці, виборча адреса яких віднесена до території відповідної територіальної громади.
Для мешканців міста Луцька іменні запрошення та списки виборців будуть виготовлені відділом ведення Державного реєстру виборців Луцької міської ради, для мешканців територіальних громад, які приєднані до м.Луцька — відділами ведення Луцької, Рожищенської та Ківерцівської районних держадміністрацій.
Іменні запрошення будуть передані дільничним виборчим комісіям 9 листопада та мають бути доставлені кожному виборцю не пізніше 11 листопада.
Списки виборців для проведення повторного голосування будуть виготовлені на основі даних Державного реєстру виборців та передані дільничним виборчим комісіям 12 листопада.
Оскільки попередні списки виборців для проведення повторного голосування не виготовляються, перевірити правильність внесення своїх персональних даних до бази даних Державного реєстру виборів варто вже зараз. Це можна зробити, звернувшись до відповідного відділу ведення Державного реєстру виборців або ж за допомогою інтернет-ресурсу “Кабінет виборця” на сайті Державного реєстру виборців (www.drv.gov.ua).
Подати заяву про внесення змін до персональних даних у Державному реєстрі виборців можна не пізніше, ніж за п’ять днів до дня голосування (до 9 листопада включно), звернувшись до відділу ведення Державного реєстру виборців .
Заяву до відділу можна подати і за допомогою інтернет-ресурсу. Заява в електронному вигляді створюється шляхом заповнення виборцем відповідної форми на веб-сайті Державного реєстру виборців із застосуванням кваліфікованого електронного підпису у “Кабінеті виборця” у закладці “Заяви, запити”.
Звертатись можна щодо свого включення до Державного реєстру виборців, внесення змін до своїх персональних даних, а також щодо неправильностей стосовно іншої особи.
З метою економії часу та враховуючи ситуацію із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 просимо виборців використати можливість звернень до відділу ведення Державного реєстру виборців через мережу Інтернет.
Не пізніше, ніж за два дні до дня голосування (до 12 листопада включно) може бути поданий адміністративний позов до суду.
Зауважимо, що вперше взяти участь у місцевих виборах змогли внутрішньо переміщені особи, трудові мігранти, а також виборці, які не мають зареєстрованого місця проживання. Для цього їм необхідно було змінити виборчу адресу за погодженням з відділом ведення Державного реєстру виборців до 10 вересня 2020 року включно.
Відділ ведення Державного реєстру виборців