Відбулось засідання Координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва
Координаційна рада з питань розвитку малого та середнього підприємництва – це міст взаєморозуміння між місцевою владою і бізнесом, адже ефективна комунікація підприємців і виконавчої влади є запорукою усунення існуючих бар’єрів та перешкод у життєдіяльності бізнес-середовища міста.
Під таким лейтмотивом 27 квітня 2017 року з ініціативи управління розвитку підприємництва та реклами, громадських організацій підприємців відбувалось чергове засідання Координаційної ради з питань розвитку малого і середнього підприємництва у м. Луцьку. У засіданні взяв участь заступник міського голови Олександр Рачков.
До роботи Ради були залучені провідні фахівці податкових органів та виконавчих органів міської ради, підприємці міста та очільники громадських організацій підприємців.
Одним з головних питань розгляду радою було оперативне донесення та тлумачення норм щодо обов’язкового застосування з 8 травня 2017 року касової техніки при здійсненні продажу технічно складних побутових товарів.
Огляд вказаної теми відбувся за участю провідного спеціаліста ГУ ДФС у Волинській області Олени Нікотіної , заступника начальника відділу організації роботи.
Водночас, Координаційною радою було активно обговорено підприємницьке звернення щодо питань, які потребують суттєвих доопрацювань, а саме щодо:
- розміщення на офіційному сайті міської ради комплексних схем, які потребують доопрацювання;
- порядку продовження паспортів прив’язки;
- прозорості порядку внесення змін в паспорти прив’язки;
- термінів подачі документів на продовження паспортів прив’язки і термінів їх розгляду.
Додатково відбулось активне обговорення питань, пов’язаних з здійсненням процедур перевірок суб’єктів господарювання працівниками Департаменту муніципальної поліції на предмет функціонування тимчасових споруд для проведення підприємницької діяльності.
Управління розвитку підприємництва та реклами