Відбулося засідання Координаційної ради з питань розвитку малого і середнього підприємництва
У рамках реалізації заходів Програми підтримки малого і середнього підприємництва у м. Луцьку на 2019-2021 роки у приміщенні Центру надання адміністративних послуг для новостворених підприємців відбулося чергове розширене засідання Координаційної ради з питань розвитку малого і середнього підприємництва у м. Луцьку.
Спираючись на свої основні завдання, Рада сприяє місцевому бізнесу у подоланні будь-яких бар’єрів та перешкод на його шляху, розробляє механізми їх усунення, а також знайомить зі змінами у законодавстві у сфері підприємництва у частині впровадження та використанні законодавчих норм при веденні підприємницької діяльності.
За участю кваліфікованих фахівців ГУ ДФС у Волинській області та управління з питань праці міської ради підприємцям міста представлено нову структуру податкового органу на Волині, механізм взяття на облік платників податків і зборів у контролюючому органі, ознайомлено з вичерпним переліком податків і зборів, які існують в Україні та порядком їх обчислення, зокрема щодо сплат ПДФО, військового збору тощо.
Новостворені суб’єкти підприємництва ознайомились зі своїми правами та обов’язками, а також з відповідальністю за порушення норм чинного законодавства, прикладами випадків, за якими здійснюється накладення штрафних санкцій, застосуванням положень законодавства при використанні РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Окрему увагу підприємцям скеровано на зручність використання кожним з платників можливостей електронного кабінету платників податків при подачі звітності у органи ДПС, листування з державним органом, ведення облікових операцій тощо.
Упродовж роботи Координаційної ради, заступник начальника управління з питань праці Савчук І.М. ознайомила підприємців з постановою КМУ від 21.08.2019 р. № 823 «Деякі питання здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю» та повідомила про продовження роботи управління у напрямку здійснення перевірок у рамках проведення державного контролю за додержанням законодавства про працю, що був затверджений цією постановою, роз’яснила необхідність ведення усієї необхідної документації при прийомі на роботу найманих осіб.
Управління туризму та промоцій Луцької міської ради