Відбулося засідання Координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва
Сьогодні у конференц-залі ЦНАП відбулося розширене засідання Координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва. Зустрічі стали традиційними, бо сприяють налагодженню діалогу між владою та представниками бізнесу. Саме під час таких засідань підприємці отримують актуальну інформацію змін у чинному законодавстві.
Відкриваючи засідання, начальник управління розвитку підприємництва та реклами Наталія Рибай зазначила, що засідання проводиться в рамках виконання програми розвитку підприємництва, яка затверджена рішенням міської ради ради на 2019 2021 рр. Тема обговорення - контроль за обліком та оподаткуванням підакцизних товарів.
До роботи Координаційної ради долучилися працівники виконавчих органів Луцької міської ради та державних органів, керівники територіальних та галузевих громадських організацій підприємців обласного центру, суб’єкти підприємництва сфери реалізації підакцизних товарів та підприємств-власників потужностей для заправки власних автотранспортних засобів.
Під час круглого столу присутні дізналися про те, що із 1 липня 2019 року передбачено новий Порядок електронного адміністрування реалізації пального для усіх споживачів. Під зміни потрапляють усі суб’єкти господарювання, які зберігають паливо в ємкостях понад 200 кубічних метрів, і хто отримує протягом року пальне в обсягах, що перевищують 1000 кубічних метрів. Це також стосується фізичних осіб- підприємців, платників єдиного податку четвертої групи, які отримують протягом календарного року пальне в обсягах понад 100000 кубічних метрів. Такі суб’єкти господарювання зобов’язані реєструватися платниками акцизного податку, отримувати ліцензії, вести щоденний облік та подавати електронну звітність до фіскальної служби про щоденні залишки пального та обсяги реалізованого (використаного) пального.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)