Відбувся FAM-тур провідних туроператорів України до Луцька
Впродовж останніх трьох років ковідний карантин та війна майже зупинили розвиток туризму у світі, Україні та Луцьку. Майже, бо бажання подорожувати в людей непереборне! І попри всі обмеження та небезпеки люди продовжували відвідувати нові міста, локації й об’єкти. Попри всі проблеми та негаразди галузь туризму вижила, переформатувалась і продовжує працювати для людей.
7-8 липня управління туризму та промоції міста Луцької міської ради спільно з Асоціацією в’їзних туроператорів України вперше за останні три роки провела FAM-тур для провідних туроператорів України, які в цих складних умовах зуміли зберегти свій потенціал і продовжують працювати у секторі в’їзного групового та корпоративного туризму, як для українців, так і для закордонних туристів. В гості до Луцька завітали представники семи туроператорів.
Для гостей міста працівники управління туризму підготували дуже насичену програму, адже за два дні потрібно було так багато показати! Девізом цього візиту став: Луцьк — приємне укриття! Акцент було зроблено на підземних локаціях нашого міста — криптах Хрестовоздвиженської церкви, підземеллях Костелу святих апостолів Петра і Павла, Луцькому замку та розкопі церкви Івана Богослова.
Родзинкою візиту став допрем’єрний показ музейного простору «Окольний замок» з метою його туристичної промоції в Україні та за кордоном.
В рамках ділової частини туру гості ознайомились з роботою Центру туристичної інформації та послуг; сектору HoReCa нашого міста (готелів, ресторанів та готельно-ресторанних комплексів): «Ribas Rooms», «MOJO hotel», «Noble boutique Hotel», «Україна», «Срібні лелеки», «Корона Вітовта», «Курінь», кав’ярні «Золотий дукат» та центру традиційної культури «Медова хата».
Мистецькою складовою туру стало відвідання його учасниками Музею сучасного українського мистецтва родини Корсаків, де вони ознайомились з його поточними експозиціями та масштабним мистецько-виробничим проєктом “Космогонія” українського художника Петра Антипа, що претендує відразу на два світових рекорди – найбільша картина на полотні, а також найдовший перформанс в історії мистецтва (створення картини розміром 2000 м2 триватиме приблизно 18 місяців).
Також туроператори відвідали духовну перлину нашої громади Жидичинський Свято-Миколаївський монастир, ознайомились з його історією та сучасним життям. Працівники центру туристичної інформації та паломництва «Жидичин центр» провели для них майстер-клас виготовлення декоративних букетів з монастирської лаванди. Також гості відвідали лавандове поле косметичного бренду «Гідролати PURITY», заснованого нашими земляками.
Туроператори були приємно вражені туристичними можливостями Луцька й нашої громади та наголосили, що наше місто справді стало для них приємним відкриттям, яке варте того, щоб знайомити з ним українських та закордонних туристів.
Управління туризму та промоції міста Луцької міської ради