1. Головна
  2. Оперативна інформація

Відділ ведення Реєстру територіальної громади поповнив міський бюджет на 154 тис. грн

   Начальник відділу ведення Реєстру територіальної громади Луцької міської ради Марія Михальчук розповіла, що з 4 квітня 2016 року Відділ здійснює делеговані державою повноваження з реєстрації місця проживання. Штатна чисельність працівників відділу – 7 осіб.

   Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб здійснюється відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» з дотриманням Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207.

   Прийом заяв для реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється:

 - через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»;

 - через уповноважених осіб об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та підприємств, установ, організацій – надавачів послуг з управління, утримання багатоквартирного житлового будинку (гуртожитку), закладів соціального обслуговування;

 - безпосередньо від фізичних осіб.

   Основні повноваження відділу: надання адміністративних послуг; опрацювання запитів державних установ; надання відомостей лля поповнення Державного реєстру виборців; надання інформації Державній міграцій службі; надання інформації ТзОВ «Місцевий обчислювальний центр»; ведення Реєстру територіальної громади Луцької міської ради; надання консультацій, проведення навчань.

   Відділ надає такі адміністративні послуги: реєстрація місця проживання особи; зняття з реєстрації місця проживання особи; реєстрація місця перебування особи; видача довідок щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання особи; внесення відомостей про реєстрацію місця проживання особи до документів у зв’язку з перейменуванням вулиць, зміною адрес; видача довідки про склад сім’ї (зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб).

   Здійснено реєстрацію місця проживання понад 7200 осіб та зняття з реєстрації місця проживання понад 7120 осіб (всього понад 14320 осіб). На 01.11.2016 до міського бюджету надійшла плата за вчинення вказаних дій у вигляді адміністративного збору в загальній сумі 154 тис. 178 грн.

   На звернення громадян про надання відповідних адміністративних послуг працівниками відділу видано понад 1200 довідок про реєстрацію місця проживання фізичних осіб та понад 1250 довідок про склад сім’ї (зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб).

   Щодо запитів державних установ: опрацьовано та надано відповіді на понад 550 запитів органів суду, державної виконавчої служби, правоохоронних органів, консульських установ щодо підтвердження або надання інформації про реєстрацію місця проживання фізичних осіб.

   Щодо поповнення Державного реєстру виборців: відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 відділ щомісяця надає інформацію для поповнення Державного реєстру виборців: про осіб, які зареєстрували місце проживання на території міста Луцька; про осіб, які зняли з реєстрації місце проживання; про осіб, яким виповниться 18 років в поточному місяці.

  Відділ щотижня надає інформацію Державній міграційній службі для подальшого опрацювання. Це встановлено Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207.

  На виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 20.04.2016 № 228-1 відділ щотижня надає інформацію про реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб Товариству з обмеженою відповідальністю «Місцевий обчислювальний центр» для нарахування плати за житлово-комунальні послуги, проведення розрахунку субсидій та пільг.

   Відділ відповідно до законодавства є розпорядником Реєстру територіальної громади міста Луцька. Реєстр побудовано на основі відомостей Державного реєстру виборців про громадян України – жителів міста Луцька (156 тисяч 134 особи). Під час вчинення дій з реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб відповідна інформація вноситься до Реєстру територіальної громади міста Луцька на офіційному сайті Державної міграційної служби України.

   Однак, функціональні можливості Реєстру обмежені, а доступ до Реєстру авторизовано. В той же час є потреба у використанні іншими органами місцевого самоврядування відомостей щодо реєстрації місця проживання фізичних осіб (з дотриманням вимог законів щодо захисту персональних даних) при вирішенні широкого кола питань соціального захисту громадян, при розгляді громадських ініціатив, при наданні адміністративних послуг.

   У зв’язку з цим одночасно з веденням на офіційному сайті Державної міграційної служби Реєстру територіальної громади відділ поповнює базу даних для створення Муніципального Реєстру. Уже накопичено інформацію про понад 185 тисяч осіб, місце проживання яких зареєстроване на території міста Луцька. Поповнення бази даних та розробка програмного продукту послужать основою для створення муніципального реєстру. Створення муніципального реєстру позбавить жителів необхідності збирання відповідних довідок про склад сім’ї для отримання соціальних та інших послуг.

   Відділ надає консультації щодо правил реєстрації місця проживання адміністраторам департаменту «Центр надання адміністративних послуг міста Луцька», уповноваженим особам об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та підприємств, установ, організацій – надавачів послуг з управління, утримання багатоквартирного житлового будинку (гуртожитку), закладів соціального обслуговування. Особлива увага приділяється співпраці з об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, кількість яких зростає.

   Спільно з департаментом житлово-комунального господарства організовано цикл навчаннь для голів об’єднань співвласників багатоквартирних будинків щодо правил реєстрації місця проживання та порядку видачі довідок про склад сім’ї.

   Щоденно надаються консультації та необхідна інформація на звернення громадян щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, видачі довідок про реєстрацію місця проживання, довідок про склад сім’ї.

   Для інформування громадян про роботу відділу розміщено необхідну інформацію на офіційному сайті Луцької міської ради в розділі «Виконавчі органи міської ради». В цьому ж розділі розміщено інформаційні картки на адміністративні послуги, що надаються відділом.

 

 

  

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)