1. Головна
  2. Оперативна інформація

Відсутність води і теплопостачання, псевдозамінування, перебої у подачі світла: із чим зверталися лучани на “гарячу лінію” міської ради

Перед початком розгляду питань порядку денного оперативної наради секретар міської ради, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт представив нового начальника управління охорони здоров’я Володимира Лотвіна. “Це дуже відповідальна ділянка роботи, адже вона безпосередньо пов’язана із найдорожчим - здоров’ям наших мешканців. Сподіваюсь, що ви зумієте належним чином організувати роботу управління, аби якість надання медичних послуг залишалося на високому рівні, а скарг від лучан — якомога менше”, - зазначив Григорій Пустовіт.

Потому про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” за період з 25 листопада по 8 грудня 2019 року, учасників наради поінформувала директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як. За її словами, на адресу міської ради надійшло 1929 телефонних звернень (в середньому 138 за добу), з них на 274 звернення заявникам надано роз’яснення фахівцями групи оперативного реагування «15-80».

898 звернень стосувались роботи КП «Луцькводоканал», з них велика кількість була спричинена відсутністю холодного водопостачання протягом 26-27 листопада в більшій частині міста, внаслідок проведення заміни аварійної ділянки водогону на вул. Дубнівській, 26. Крім того, працівниками підприємства було ліквідовано пориви водопроводу на вул. Рівненській, 44, Глушець кут К.-Карого, Корольова, 10, Городецькій, 31, Світлій, 3, Дубнівській кут Архітектора Метельницького, Д.Галицького, 8, Арцеулова, 1.

277 звернень стосувались роботи житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 151 повідомлення; ЖКП-3 – 27; ЖКП-7 – 34; ЖЕК-8 ЖБК – 17; ЖКП-11 – 11; ТзОВ «М.Ж.К.» – 27. Численні нарікання на відсутність теплопостачання в квартирах надходили від мешканців району ЛПЗ через сильне заповітрення системи, внаслідок проведення налагоджувальних робіт в котельні на вул. Боженка, 32.

130 дзвінків надійшло щодо роботи ДКП «Луцьктепло". Внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт зупиняли котельні на вул. Дубнівській, 32б; Вороніхіна, 15а; Декабристів, 29; Арцеулова, 3 та бойлерні на вул. Світлій, 3; Кременецькій, 24д; Вавілова, 6; просп. Соборності, 29; Відродження, 12г. Дані проблеми були усунуті у найкоротші терміни; подачу холодного, гарячого водопостачання та опалення відновлено.

129 звернень стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах. 7 грудня в вечірній час, внаслідок пошкодження кабельної лінії потужністю 10 кВт, протягом майже двох годин не було напруги в Центральній частині міста, однак усі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». Окрім цього, про відсутність електропостачання повідомляли мешканці з таких адрес: Героїв УПА, 52, 69; Волі, 1а, 8а; Дубнівська, 30а; Ярощука, 28.

39 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створено ОСББ. Жителі піднімали питання щодо відсутності в квартирах опалення, електроенергії, холодної та гарячої води. Телефонували з таких адрес: Рівненська, 125/69, 79, 82, 86.

Щодо зупинки ліфтів отримали 21 звернення. Телефонували мешканці з будинків на вул. Конякіна, 14а/6 під.; Бенделіані, 1а/2 під.; Вавілова, 5/1 під.; Шота Руставелі, 13/1 під.; Липинського, 9/3 під.; Озерецькій, 12/2 під.; Федорова, 6/3 під.; просп. Соборності, 25б/5 під.; 37а/1 під.; Відродження, 41а/1 під.; Грушевського, 1/3 під. На даний час у місті, в зв’язку з закінченням терміну експлуатації та проведенням капітального ремонту зупинено 27 ліфтів.

Стосовно несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів отримали 12 повідомлень. Інформацію передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Телефонували мешканці міста з таких адрес: Боженка, 1, 19; Гордіюк, 8; Грабовського, 9; 8-го Березня, 3; Конякіна, 25а.

Відносно вирішення проблеми щодо безпритульних собак надійшло 12 дзвінків від мешканців з вул. Гордіюк, 10, 12; Мамсурова, 7а; К.-Карого, 1; Писаревського, 15; Львівської, 63б; Цукрової, 1; Стефаника/госпіталь; Станіславського, 11а, які передано на реагування в КП «Ласка».

3 повідомлення переадресовано на виконання в ПАТ «Волиньгаз». Внаслідок витоків припиняли газопостачання в будинках на вул. С.Бандери, 18 та Шопена, 13.

На опрацювання в департамент муніципальної варти було відправлено 40 звернень, які стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, проведення земляних і будівельних робіт, задимлення повітря, відкритих колодязів на підключенні до приватних будинків, голосного звучання музики в закладах торгівлі.

37 дзвінків надійшло стосовно роботи маршрутних автобусів в місті. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові, вечірні години й у вихідні дні, недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху та відсутність навігаторів на маршрутах №№ 1; 3; 9; 9а; 10; 11; 12; 17а; 22; 25; 29; 31. Усі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Варто зауважити, що мешканці міста підтримують ініціативу міської ради щодо запровадження електронної оплати за проїзд у громадському транспорті.

5 грудня в 15:28 год. надійшло повідомлення про замінування дитячих садочків та лікарень, 7 грудня в 20:27 год. - ТЦ «Порт Сіті». Факти мінування установ не підтвердились.

Усі звернення лучан прийняті в роботу.

Перший заступник міського голови Григорій Недопад звернув увагу на зростання кількості скарг з приводу відсутності реакції голів ОСББ на їхні звернення на гарячу лінію “15-80”. Він наголосив, що ці особи представляють інтереси усіх мешканців того чи іншого житлового будинку, тому якісні комунальні послуги повинні отримувати усі. “Ті, що співпрацюють з міською радою, реагують звернення громадян, усувають недоліки - будуть і надалі отримувати фінансову підтримку згідно діючих цільових Програм. Необхідно також провести розширену нараду з головами усіх ОСББ нашого міста, залучити представників департаменту житлово-комунального господарства, комунальних служб та підприємств та інших структур з метою недопущення виникнення надзвичайних ситуацій”.

 

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)