Впроваджуються електронні сервіси для виборців
З 1 липня 2020 року набирають чинності зміни до Закону України "Про Державний реєстр виборців", внесені прикінцевими положеннями Виборчого Кодексу України.
На виконання цих змін з 1 липня 2020 року впроваджуються електронні сервіси, які дозволять виборцям подавати заяви до відділів ведення Державного реєстру виборців в електронному вигляді з використанням електронного кваліфікованого підпису. Скористатися ними можна в Кабінеті виборця на офіційному сайті Державного реєстру виборців через вкладку “Заяви, запити”.
Доступними будуть такі види заяв:
1) звернення щодо включення до Реєстру;
2) звернення про внесення змін до ідентифікаційних персональних даних;
3) звернення щодо зміни виборчої адреси (зокрема, за погодженням з відділом);
4) звернення про внесення змін до відомостей про постійну нездатність пересуватися самостійно;
5) звернення щодо неправильностей у Реєстрі стосовно іншої особи;
6) запит щодо змісту персональних даних;
7) запит щодо виборців за власною виборчою адресою.
З метою економії часу та враховуючи ситуацію із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 просимо виборців використовувати можливість звернень до відділу ведення Державного реєстру виборців через мережу Інтернет.
Відділ ведення Державного реєстру виборців