Єдність науки та практики як основа успіху управління навчальними закладами

Працюючи над реалізацією завдань освітньої галузі міста, проблемних питань навчальних закладів, педагоги-лучани удосконалюють фаховий стиль діяльності, творчо зростають і досягають разом із вихованцями успіхів.
Упевнений крок до вершин, до мети вимагає від кожного учасника навчально-виховного процесу нових знань, наукового підґрунтя, досконалих практичних навиків. Власне це викликало в освітян потребу у науково-теоретичній підтримці їх професійного самовираження.
Тому 01.09.2016 р. заключна Угода (№ 170) про співпрацю між управлінням освіти Луцької міської ради та ЦІППО НАПН України. Першими сходинками до цього була курсова перепідготовка керівного складу навчальних закладів та установ освіти Луцька, апарату управління, методистів ММК у 2010 р., а відтак у 2016 р. на виїзних курсах даного ВНЗ.
Науковці тоді високо оцінили зміст курсових робіт слухачів, в снові яких – досвід, постановка пріоритетів, перспективи розвитку закладів і, загалом, галузі міста.
Продовжуючи партнерські відносини, за умовами укладеної Угоди в семінарі керівників ЗНЗ, ПНЗ, що проходив на базі гімназії №4 імені Модеста Левицького (у формі «світового кафе», запропонованій директором Мишковцем О.А.), брали участь старший викладач кафедри державної служби та менеджменту освіти ЦІППО Пахомова М.В. та завідувач навчального відділу, старший викладач кафедри психології управління ЦІППО Гордієнко Н.В.
Начальник управління освіти Луцької міської ради Олег Гребенюк наголосив присутнім на актуальності участі науковців у навчально-методичних заходах, яка ініціюватиметься й надалі.
Науково-практичний тренінг, проведений працівниками ЦІППО, робота міських методичних підрозділів на базі закладу, яку забезпечили методисти ММК Чухнова О.П. та Шмігель І.О., були тим ресурсом, котрий сприяв поповненню знань учасників заходу, розширив їх відомості про нове у системі освітнього менеджменту, про наявний методичний досвід міста щодо ефективних методик вивчення іноземної мови та діяльності школи І ступеня в сучасних умовах.
Управління освіти