З 12 до 25 лютого 2018 року в групу оперативного реагування “15-80” надійшло понад шістсот телефонних звернень
На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну веб-платформу “Відкрите місто” та оприлюднені петиції з 12 по 25 лютого 2018 року.
За звітний період на адресу міської ради надійшло 629 телефонних звернення, 250 з них, інформаційно-консультативного характеру.
Найбільше дзвінків, а саме 74, стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 6 повідомлень; ЖКП-3 – 16; ЖКП-7 –10; ЖЕК-8 ЖБК – 9; ЖКП-11 – 11; ТзОВ «М.Ж.К.» – 11.
Вкотре звертаються мешканці міста з проханням відремонтувати дорогу на вул. Трункіна та висловлювали невдоволення відносно знесення зупинки на вул. Данила Галицького навпроти Покровської церкви.
20 лютого отримали повідомлення від міського відділу поліції про те, що в будинку на просп. Волі, 9 в аварійному стані балкон, з якого на перехожих падає штукатурка. Нарікали лучани на несвоєчасне посипання, розчищення снігу в дворах, на тротуарах і зупинках та на проїжджих частинах міста.
44 звернення, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано порив на водогоні на вул. Кравчука, 36 та пориви водопроводу на вул. Корольова, 3, Ранкова кут Польова, Конякіна, 3, Грибоєдова, 6, Кічкарівська, 31б, просп. Перемоги, 26; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Даньшина, 1, Львівська, 63а, Конякіна, 12б, Тарасова, 41, просп. Соборності, 29; закрито колодязь на просп. Перемоги, 22.
На виконання в ДКП «Луцьктепло» було передано 42 повідомлення. Протягом звітного періоду було проведено ремонтні роботи на мережі вул. Воїнів-Інтернаціоналістів, 4-6; Кравчука, 22-24; просп. Соборності, 24а та ліквідовано витоки на вул. Домни Гордіюк, 39-47; Захарова, 12-14; просп. Відродження, 9-11. Крім цього, внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт були зупинені котельні на вул. Карбишева, 2; Крилова, 1; Маковського, 2; Володимирська, 100 та бойлерні на вул. Домни Гордіюк, 43; Кременецька, 24; Січова, 3а; Кравчука, 26; Бенделіані, 1; Грабовського, 7; 9г; 11в; Гнідавська, 65а; Станіславського, 50в; просп. Соборності, 24; 44; бульвар Дружби Народів, 8а; 15. Це призвело до тимчасової відсутності опалення, холодної та гарячої води в помешканнях лучан. Разом з тим, надходили нарікання на відсутність належного опалення: Корольова, 12/9, 12; Декабристів, 16/807; Воїнів-Інтернаціоналістів, 2/9 та недостатні параметри гарячого водопостачання: Карпенка-Карого, 11; Федорова, 4в/108; Гулака-Артемовського, 15а/62; Дружби Народів, 10/63.
Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 30 звернень.
28 дзвінків стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими так і аварійними відключеннями. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».
19 звернень направлено на виконання в ПАТ «Волиньгаз» дані звернення були викликані через проведення планово-технічного огляду та встановлення індивідуальних приладів обліку в будинках на вул. Захарова, 12; Гулака-Артемовського, 16. Разом з тим, нарікають лучани на те, що не можливо здійснити проплату за спожитий газ, у зв'язку з відсутністю інформації.
16 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Зокрема, піднімались питання відсутності електроенергії, опалення, холодної та гарячої води, затоплення сходової клітки. Неодноразово телефонували мешканці будинку на просп. Волі, 8а/92, 94 з наріканнями на відсутність належного опалення в квартирах.
На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 13 повідомлень. П’ять з яких щодо розчистки та посипання проїжджих частин. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Конякіна, 5; Костопільська, 13; Володимирська, 95а; Боженка, 87; Степова, 2; просп. Молоді, 8.
Щодо зупинки ліфтів надійшло 9 дзвінків. Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло три повідомлення.
42 звернення стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху та занедбаний технічний стан автобусів на маршрутах №№ 1; 2; 3; 4; 9; 9а; 10; 17; 22; 23; 24; 25; 26; 28; 29; 31; 47. Крім того, ще 7 повідомлень були викликані через неналежний рух тролейбусів у місті, відповідно ці звернення переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.
30 дзвінків за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Зокрема питання порушення правил благоустрою та прибирання територій, вивезення зрізаного гілля, стихійної торгівлі, проведення земляних робіт, голосного звучання музики в закладах торгівлі, витоку каналізаційних стоків з відомчої мережі.
Крім того, за звітний період жителями міста ініційовано 8 петицій, з них на 5 триває збір підписів, 3 петиції не підтримані, тобто не набрали 300 необхідних підписів і будуть розглянуті як електронні колективні звернення. В даних петиціях порушені питання: встановлення обмежувача швидкості на вул.Задворецькій, проведення ремонту дороги на вул. Лідавській та перевірки роботи котельні, що на вул.8 Березня, демонтажу сорокаметрового аварійного обеліску на меморіалі “Вічна Слава”, та інші.
На інтерактивну веб-платформу “Відкрите місто” надіслано 10 повідомлень.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)