1. Головна
  2. Оперативна інформація

З 22 жовтня до 11 листопада на групу оперативного реагування “15-80” надійшло 2852 телефонних звернень

Під час оперативної наради перший заступник директора департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Тетяна Книш поінформувала “Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” та на інтерактивну платформу “Відкрите місто” за період з 22 жовтня до 11 листопада 2018 р.”.

За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 2852 телефонні звернення (в середньому 136 за добу), 411 з них, інформаційно-консультативного характеру.

Найбільша кількість дзвінків, а саме 965, надійшла на адресу ДКП «Луцьктепло» та була спричинена початком опалювального сезону в місті з 24 жовтня. Однак, внаслідок підвищення температури зовнішнього повітря, з 1 листопада подачу теплопостачання було призупинено, а з 8 листопада, зважаючи на температурні показники, відновлено. За звітний період ліквідовано пориви на тепломережі на вул. Конякіна, 9-9б; Федорова, 3; Декабристів, 16; Мазепи, 2-4; Мамсурова, 3-5; просп. Відродження, 20-22а; Грушевського, 33; Соборності, 20а.

872 звернення стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста, основна частина яких була викликана запуском теплопостачання в житлових будинках та розповітренням системи по стояках. Станом на 1 листопада на обслуговуванні в ЖКП-2 знаходиться 183 будинки; ЖКП-3 – 588; ЖКП-7 – 96; ЖЕК-8 ЖБК – 36; ЖКП-11 – 71; ТзОВ «М.Ж.К.» – 83. За звітний період на виконання в ЖКП-2 було передано 69 повідомлень; ЖКП-3 – 179; ЖКП-7 – 75; ЖЕК-8 ЖБК – 171; ЖКП-11 – 28; ТзОВ «М.Ж.К.» – 313.

Значно збільшилась кількість звернень стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, а саме 84.

69 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності опалення, електроенергії, холодної та гарячої води, затоплення житлових приміщень, вивезення зрізаного гілля.

68 звернень стосувались роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства ліквідовано пориви водопроводу на вул. Львівській, 34-36, Кравчука, 26б, Ландау, 6, Нижній кут Поліської, просп. Соборності, 38; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Цегельній, 5а, Н.Хасевича, 6, Зацепи, 3д, Кравчука, 20, Ярощука, 28, Глушець, 23, Захарова, 9; просп. Відродження, 2, Грушевського, 14-16, Волі, 3; закрито колодязі на вул. Супутника, 12, просп. Волі, 37.

33 повідомлення стосувались несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів, які передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Також, отримували дзвінки щодо прочистки мережі зливової каналізації на вул. Конякіна, 16 та відкритого колодязя на вул. Січовій, 3а, який на даний час не закритий.

Щодо зупинки ліфтів отримали 27 дзвінків. На цей час у місті, в зв’язку з закінченням терміну експлуатації та проведенням капітального ремонту, зупинено 18 ліфтів.

20 звернень переадресовано на виконання в ПАТ «Волиньгаз». Внаслідок встановлення приладів обліку перекривали подачу газу в будинках на вул. Наливайка, 4; Гордіюк, 41, 43, 45, 47; просп. Відродження, 12а. На жаль, не завжди вдається поновити подачу газу по всіх стояках в день відключення, оскільки мешканці відсутні, або не дають доступу для перевірки системи.

Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло 8 повідомлень, які передано в КП «Ласка».

70 дзвінків за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, проведення земляних та будівельних робіт, вивезення зрізаного гілля та опалого листя, розміщення рекламних оголошень на стінах будинків та опорах, забруднення проїжджих частин біля будівництва новобудов, паркування транспортних засобів на пішохідних тротуарах, відкритих колодязів на підключенні до приватних будинків.

28 звернень стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, порушення водіями правил дорожнього руху та грубу поведінку, відсутність навігаторів та неможливість відслідкувати рух по системі МАК на маршрутах №№ 1; 9; 9а; 10; 11; 12; 16; 17; 17а; 19; 23; 24; 28; 29; 31; 32; 47 Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 7 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

На інтерактивну веб-платформу “Відкрите місто” за вищезазначений період жителями міста надіслано 26 повідомлень.

Секретар міської ради, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт звернув увагу керівництва ДКП “Луцьктепло” на оперативне завершення усіх ремонтних робіт на мережах та відновлення теплопостачання у квартирах лучан. За його словами, за прогнозом синоптиків, наближається серйозне похолодання і до цього часу не повинно бути будинків без теплопостачання. Він наголосив, що лучани повинні проживати в комфортних умовах.

Директор ДКП “Луцьктепло” Валентина Малютіна зауважила, що мережі зношені і завжди на початку опалювального сезону трапляються пориви на мережах. Їх намагаються оперативно ремонтувати. Однак, через кадровий дефіцит та недостатнє технічне забезпечення ремонтні роботи дещо сповільнюються. Проте, вона пообіцяла до кінця сьогоднішнього дня ці всі питання вирішити та відновити подачу тепла у багатоквартирні будинки.

Перший заступник міського голови Григорій Недопад звернувся до керівників ЖКП, аби їхні працівники оперативніше вирішували питання з розповітрюванням мереж. Він наголосив, що надходить багато скарг на “15-80”. Зрозуміло, що часто комунальники не можуть провести розповітрювання мереж через відсутність вдома мешканців, однак, варто попрацювати над цим питанням у вечірній час спільно з працівниками ДКП “Луцьктепло” і за кілька днів закрити усі проблемні випадки.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)