1. Головна
  2. Оперативна інформація

З 3 по 14 січня 2018 року в групу оперативного реагування «15-80» надійшло понад вісімсот телефонних звернень

На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 3 по 14 січня 2018 року.

Вона повідомила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 661 телефонне звернення (в середньому 47 за добу), 200 з них - інформаційно-консультативного характеру.

Найбільше звернень стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 166. На виконання в ЖКП-2 було передано 16 повідомлень; ЖКП-3 – 36; ЖКП-7 –9; ЖЕК-8 ЖБК – 10; ЖКП-11 – 8; ТзОВ «М.Ж.К.» – 73.

На адресу ДКП «Луцьктепло» надійшло 74 дзвінки. Протягом звітного періоду ліквідували пориви тепломережі на вул. Потебні, 50-52; Г.-Артемовського, 18 (пологовий будинок) та провели заміну трубопроводу на вул. 8-го Березня, 4; просп. Перемоги, 10. Крім цього, внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт були зупинені котельні на вул. Г.-Артемовського, 20; Лесі Українки, 67; Новочерчицька, 3; Заводська, 3 та бойлерні на вул. Словацького, 12; Декабристів, 25; Федорова, 4а; Вавілова, 5; просп. Соборності, 20.

Продовжує непокоїти мешканців міста відсутність зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, а саме 43 звернення. За даний період було відновлено освітлення на вул. Коперника, 27; Офіцерська, 24, 39, 41, 43; Бічна, 6, 6а; Володимирська, 105, 108; Паркова, 10а; Глушець; Братковського, 20; Писаревського, 9; Конякіна, 27; Федорова, 3, 7; Добролюбова, 28; просп. Соборності, 6, 27, 32а; Молоді, 15. На контролі залишається налагодження мережі за такими адресами: Караїмська, 20; Петрусенка; Кочерги; Кривий Вал, 17; Прогресу, 2; Качалова, 36; Конякіна, 9а, 9б; Ветеранів, 21а; Гордіюк, 33а; Волі, 37; Нікішева, 23, 25; Тополева, 7а-13, 19, 25; С.Ковалевської, 3; Івана Франка, 14.

34 дзвінки стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Корольова, 22; Качалова, 36; Ковельська, 159, 175, 177; Лесі Українки, 33; С.Бандери, 10; Щепкіна, 8, 17; Північна, 2. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 25 повідомлень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Огієнка, 20; Гордіюк, 8, 33а, 35; Потебні, 50, 56; Федорова, 2; Ветеранів, 1; Купріна, 16; Володимирська, 1; Прасолів, 17; Боженка, 17; просп. Соборності, 40; Відродження, 26б, 51, 53.

22 звернення, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви водопроводу на вул. Приміська, 12, Писаревського, 7, Ломоносова, 75, Цукрова кут Корольова; проведено заміну запірної арматури на бульварі Дружби Народів, 4; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Гордіюк, 4а, 37, Чехова, 2, Г.-Артемовського, 1; просп. Соборності, 8, 20; зроблено благоустрій на вул. Кравчука, 24.

20 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності опалення, холодної та гарячої води, ремонту сантехнічного обладнання. Телефонували з таких адрес: Соборності, 4/159; 14а/67; Відродження, 55/56; Володимирська, 111/1, 2, 3; Кравчука, 15/20; Світла, 3/23; В.-Інтернаціоналістів, 4/184; Волі, 8/44; Ветеранів, 1/2; 9/58; Київський майдан, 1/64.

Стосовно зупинки ліфтів отримали 17 повідомлень. Звертались мешканці з будинків на вул. Конякіна, 11/2 під.; 15/1 під.; 37/4 під.; Сагайдачного, 29/1 під.; Кравчука, 11в/3 під.; Липинського, 7/4 під.; просп. Молоді, 11/4 під.; 8/3 під.; Грушевського, 1/1 під.; бульвар Дружби Народів, 9/4 під.; 10/2 під.

21 дзвінок за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, спалювання сміття та задимлення повітря, стихійної торгівлі, перекриття заїзду на прибудинкову територію, порушення правил утримання домашніх тварин.

19 звернень стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, відсутність автобусів на кінцевій зупинці на КРЗ та відсутність навігаторів на маршрутах №№4; 9а; 17; 22; 23; 24; 26; 26а; 31; 33; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 5 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

Стосовно вирішення проблеми безпритульних собак, надійшло 2 дзвінки від мешканців з вул. Замкова, 29 та Станіславського, 52а/ ЗОШ №24, які передано в КП «Ласка».

За словами Лариси Карп’як, неодноразово протягом двох тижнів в вечірній та нічний час в групу оперативного реагування «15-80» телефонували мешканці будинку на вул. Данила Галицького, 19 зі скаргами на роботу автомийки «Хай Вей» після 22 години. Заявники нарікають на те, що поліція на їхні звернення не реагує та просять вплинути на ситуацію.

Перший заступник міського голови Григорій Недопад, звертаючись до керівників ТзОВ «М.Ж.К.», акцентував на неприпустимості ситуації, яка склалася з вивезенням сміття цим підприємством. Міська рада й надалі робитиме усе можливе, щоб Луцьк був чистим, тож ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» вивіз сміття з території, яку вони обслуговують, твердих побутових відходів на 200 тис. грн.

Виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт висловив сподівання, що ТзОВ «М.Ж.К.» буде виконувати свої зобов'язання і не доведеться вживати радикальних заходів до підприємства.

 

 

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)