1. Головна
  2. Оперативна інформація

З 7 листопада лучани зможуть придбати неперсоніфіковані електронні квитки

Із четверга, сьомого листопада, лучани та гості міста зможуть придбати неперсоніфіковалі електронні квитки. Саме за їх допомогою з 11 листопада пасажири оплачуватимуть проїзд у міських автобусах та тролейбусах.

Для зручності у Луцьку буде встановлено 40 терміналів, у яких можна придбати та поповнити електронний квиток. Це будуть комплексні термінали, де кожен зможе, окрім поповнення електронного квитка, оплатити за комунальні послуги, послуги мобільного зв'язку, інтернету тощо.

Вартість електронного квитка становить 35 гривень.

Нині уже встановлено 15 таких пристроїв. Зокрема:

1. Картковий центр компанії ТОВ “СІТІ КАРД СИСТЕМ” (вул. Лесі Українки, 16а);

2. “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” (вул. Лесі Українки, 35);

3. Департамент соціальної політики міської ради (пр. Волі, 4а);

4. Сервісний центр “EVODA” КП “Луцькводоканал” (пр. Соборності, 25);

5. Будівельно-господарський гіпермаркет “Епіцентр К”;

6. Modern-Expo Group;

7.Супермаркет “TOR-BA”;

8. ТЦ “Нова Лінія”;

9. Культурно- розважальний Центр “Адреналін Сіті”;

10.Супермаркет “Наш Край” (вул. Шевченка, 11);

11. Супермаркет “Наш Край” (пр. Відродження, 18);

12. ТЗОВ “SPAR УКРАЇНА КОРП.”;

13. ПрАТ “Універмаг “Луцьк”;

14.ТЦ “Імідж”;

15. РЦ “Промінь”.

Надалі, у міру необхідності, такі автомати встановлюватимуть й у інших місцях.

Окрім цього, 35 терміналів для поповнення електронного квитка буде встановлено у торгових павільйонах на зупинках громадського транспорту.

Також найближчим часом завершиться розробка мобільного додатку, за допомогою якого можна буде оплатити проїзд через смартфон.

Нагадаємо, що представники пільгових категорій лучан можуть отримати електронні квитки у офісі карткового центру компанії ТОВ “СІТІ КАРД СИСТЕМ” за адресою вул. Лесі Українки, 16а, у департаменті “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” (вул. Лесі Українки, 35), департаменті соціальної політики міської ради (пр. Волі, 4а) та сервісному центрі “”EVODA” КП “Луцькводоканал” (пр. Соборності, 25).

Для пільгових категорій громадян електронні квитки видаються безкоштовно.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)