З фасадів будинків міста Луцьк зникне зовнішня реклама
До сьогоднішнього дня у нашому місті діяла Концепція розміщення та розвитку зовнішньої реклами та вивісок в місті Луцьку, затверджена рішенням міської ради від 25.05.2016 року № 9/6. Втім, за словами радника міського голови, депутата міської ради Ігоря Поліщука попередній документ щодо розміщення реклами в обласному центрі був ухвалений у такому вигляді, що його неможливо було виконати, адже підприємці відразу оскаржували рішення міської ради у суді, тому виникла необхідність розробити новий документ, щоб змінити зовнішній вигляд обласного центру.
Відтак, з метою реалізації заходів із впорядкування розміщення, виготовлення та проектування зовнішньої реклами, удосконалення та подальшого розвитку організації оформлення зовнішнього вигляду міста, керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів» депутати Луцької міської ради затвердили Концептуальні основи порядку розміщення та розвитку зовнішньої реклами у місті Луцьк.
Отож, передбачається повна заборона розміщення реклами в Старому місті, поділ Луцька на зони та вимоги до розміщення реклами в кожній з них, розробка по вуличних схем розміщення реклами, поступове зменшення та осучаснення засобів реклами. Як повідомила начальниця управління розвитку підприємництва та реклами Наталія Рибай, на всій території міста головні фасади будинків звільнять від зовнішньої реклами взагалі, залишать як виключення медіаекрани та медіасистеми. У спальній зоні головні фасади звільнять, а бічні та задні фасади дозволять використовувати за наявності 1/3 площі глухої стіни.
Новий порядок розміщення зовнішньої реклами передбачає вирішення таких основних завдань:
- поетапне проведення заміни застарілих рекламних конструкцій на рекламні засоби сучасного зразка;
- введення рекомендацій щодо розміщення засобів зовнішньої реклами (далі -ЗЗР) на території міста;
- перерозподіл зон розміщення ЗЗР;
- розроблення та затвердження проектів схем розміщення ЗЗР на основних вулицях міста та проспектах міста;
- оптимізація розмірів, видів та кількості рекламоносіїв, враховуючи зонування міста, на основі схем;
- об’єднання зусиль суб’єктів господарювання (власників рекламних конструкцій), виконавчих та контролюючих органів для розв’язання проблем щодо зовнішньої реклами.
Як зазначив, депутат міської ради, радник міського голови Ігор Поліщук : “ Уже завтра працівники “Луцькреклами” та управління розвитку підприємництва та реклами з цією концепцією підуть до підприємців і проситимуть їх знімати вивіски і не псувати місто. Безумовно частина коштів від реклами зменшиться, але зовнішній вигляд міста буде набагато кращий. Це перший крок щодо розміщення зовнішньої реклами у нашому місті, а наступний - впорядкування вивісок, адже підприємці вивішують їх на будь-який смак “.
Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)