З початку року двоє лучан скористались антикорупційним сервісом «Пульс»
За п’ять місяців 2017 року до Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області на «Пульс» надійшло дві інформаційні картки. Запитувачів цікавили питання подачі звітності до органів ДФС.
Громадяни отримали зворотний дзвінок від операторів сервісного центру «Пульс» щодо вжитих заходів з їх питань. Всі запити оперативно розглянуто у встановлені законодавством терміни. Претензій у заявників не було.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, попередити можливі корупційні та кримінальні правопорушення у сфері службової діяльності з боку посадових осіб територіальних органів ДФС, а також факти переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, утворення черг на митних постах та пунктах пропуску, Центрах обслуговування платників. Телефон цілодобової лінії сервісу (044) 284-00-07.
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ