1. Головна
  2. Оперативна інформація

За два тижні у групу оперативного реагування “15-80” надійшло 880 телефонних звернень

Сьогодні під час оперативної наради директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як поінформувала про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну платформу “Відкрите місто” за період з 25 лютого по 10 березня 2019 року.

За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 880 телефонних звернень (в середньому - 63 за добу), 331 з них - інформаційно-консультативного характеру.

Найбільша кількість дзвінків, а саме 163, стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. 26 лютого в ранкові години, а 27 в вечірній час, через пошкодження на лінії без напруги залишались мешканці району ЛПЗ. 10 березня внаслідок сильних поривів вітру виникали знеструмлення в Вересневому районі, на Балці, в районах вул. Львівської, Дубнівської, Кривий Вал. Крім цього про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Сухомлинського, 4а; К.-Карого, 11; Чорновола, 8; Лисенка, 12, 42а; Володимирська, 113; Тарасова, 73; Садова, 7; Березова, 10; Борохівська, 55; Прилуцька, 3; Мамсурова, 2; Скрябіна, 1, 1а, 2. Працівники Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго» посилено працюють над відновленням електропостачання в будинках, спричинених негодою, яка вирувала в місті протягом останніх днів.

104 звернення стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 8 повідомлень; ЖКП-3 – 28; ЖКП-7 – 8; ЖЕК-8 ЖБК – 30; ЖКП-11 – 1; ТзОВ «М.Ж.К.» – 12. Звертались мешканці міста з проханнями відремонтувати дорогу на вул. Рогова; ліквідувати яму на проїжджій частині на вул. Ківерцівська, 83; виконати ремонт східців з вул. 8-го Березня на вул. Щепкіна; видалити сухі та аварійні дерева на вул. Дубнівська, 79, Профспілкова, 2, Ковельська, 123.

88 дзвінків надійшло на адресу ДКП «Луцьктепло», 23 з них були з проханнями зменшити параметри опалення. Внаслідок виконання аварійно-ремонтних робіт зупиняли котельні на вул. Володимирська, 100; Ранкова, 20; Федорова, 4д та бойлерні на вул. Кравчука, 3; Вавілова, 6; Арцеулова, 3а; Гордіюк, 43; Бенделіані, 1; Станіславського, 50; просп. Соборності, 19б, 20; Відродження, 12; бульвар Др.Народів, 15. Це призвело до тимчасової відсутності опалення, холодної та гарячої води в помешканнях лучан. На контролі залишається відновлення благоустрою після проведення ремонтних робіт біля будинку на вул. Привокзальна, 13.

44 звернення надійшло стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. За даний період було відновлено освітлення на вул. Федорова, 2, 2а, 6, 7, 8; Кравчука, 26а; Гордіюк, 33, 33а; Шопена, 15; Володимирська, 114, 116; Ставки, 11; Конякіна кут Карбишева; просп. Соборності, 34.

25 дзвінків стосувались роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства ліквідовано порив на водогоні на вул. К.-Карого, 9 та порив водопроводу на вул. Кравчука, 26а; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Арцеулова, 9, Сенаторки Левчанівської, 2, просп. Грушевського, 31; закрито колодязь на вул. Винниченка, 30.

23 повідомлення стосувались несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари, ялинок та прибирання біля контейнерів, які передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс».

Стосовно вирішення проблеми безпритульних собак надійшло 12 повідомлень від мешканців з вул. Бенделіані, 3а; Січова, 1; Володимирська, 107, 112; Конякіна, 6а; просп. Перемоги, 32а; Соборності, 33, які передано в КП «Ласка».

5 звернень надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності опалення, холодної та гарячої води, затоплення квартири та зрізання дерев. Телефонували з таких адрес: Конякіна, 8/61; 17а; 33/40; Соборності, 4/99; Кравчука, 44.

37 дзвінків за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, проведення земляних робіт, паркування транспортних засобів на пішохідних тротуарах, зрізання дерев та вивезення зрізаного гілля, спалювання сміття.

15 звернень стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, відсутність навігаторів, порушення водіями правил дорожнього руху на маршрутах №№ 3; 4; 9; 9а; 10; 12; 24; 25; 31. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 1 повідомлення було викликане через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресоване в Луцьке підприємство електротранспорту.

Також слід відмітити, що надходили нарікання від мешканців з будинку на вул. Гордіюк, 39 на цілодобову роботу закладу «Спортлото».

Секретар міської ради Григорій Пустовіт звернув увагу представників Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго» на необхідність оперативного реагування на обриви електроліній внаслідок негоди.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)