За два тижні у службу оперативного реагування “15-80” зателефонували 878 лучан
Під час оперативної наради директор департаменту ЦНАП Лариса Карп'як зауважила, що з 11 до 24 вересня на адресу міської ради надійшло 878 телефонних звернень (в середньому 63 за добу), 253 з них, інформаційно-консультативного характеру.
Найбільше звернень, а саме 126, стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними.
115 дзвінків стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 11 повідомлень; ЖКП-3 – 12; ЖКП-7 –8; ЖЕК-8 ЖБК – 11; ЖКП-11 – 9; ТзОВ «М.Ж.К.» – 39.
Дуже стурбовані лучани зупинкою ліфтів. З цього приводу отримали 92 дзвінка.
Продовжує непокоїти мешканців міста відсутність зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. Кількість звернень щодо цього питання збільшилась, а саме 72, за два тижні.
62 дзвінка, які надійшли в групу оперативного реагування «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал».
На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 31 повідомлення. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. П.Маха, 48; Гордіюк, 4, 8, 10, 35; Січова, 3; Гущанська, 61, 80; Сагайдачного, 20; Степова, 2; Новочерчицька, 27; Щусєва, 18; Шевченка, 37а; Ш.Руставелі, 9; Огієнка, 20; просп. Молоді, 8, 10; Відродження, 7; Соборності, 42.
17 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт були зупинені котельні на вул. 8-го Березня, 3; Володимирська, 88 та бойлерні на вул. Конякіна, 10; Федорова, 4; просп. Молоді, 4. Це призвело до тимчасової відсутності холодної та гарячої води в помешканнях лучан. З 15 вересня, у зв’язку з проведенням робіт по заміні тепломережі, зупинена котельня на вул. Ковельська, 68.
25 звернень стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху, відмову перевозити пасажирів з пільговими посвідченнями, звучання російської музики в салонах автобусів на маршрутах №№1; 2; 4; 9а; 11; 12; 16; 23; 24; 31; 33; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 9 повідомлень були викликані через неналежний рух тролейбусів у місті та, відповідно, переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.
23 дзвінка за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій після демонтажу гаражів, зрізання та вивезення зрізаних дерев, проведення будівельних робіт, перекриття заїздів на прибудинкові території, спалювання сміття, куріння в громадських місцях.
Секретар міської ради, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт звернув увагу керівників ДКП “Луцьктепло” та КП “Луцькводоканал” на проведення належного благоустрою після завершення ремонтних робіт.
Звернув увагу він й на незакриті люки на проїжджій частині. Григорій Пустовіт зауважив, що це безпека руху і таке треба дуже швидко ліквідовувати.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)