За І квартал 2017 року Луцький ЦНАП надав 68272 послуги, - директор департаменту ЦНАП Лариса Карп'як
Під час оперативної наради директор департаменту ЦНАП Лариса Карп'як поінформувала про результати роботи Центру надання адміністративних послуг у Луцьку за І квартал 2017-го року. За її словами, за звітний період громадянам було надано 68272 послуги, у тому числі 34 392 адміністративні послуги, 1329 звернень громадян, 78 електронних петицій, 412 онлайн-консультацій та ін. Протягом першого кварталу 2017-го року до ЦНАП звернулося 65038 суб'єктів звернень.
Постійно триває робота над впровадженням інформаційних технологій в діяльності ЦНАП. Процює система електронної черги, електронного документообігу, відеоспостереження, консультації через соціальні мережі, можливість замовлення послуг через мобільні додатки. Проводиться постійний моніторинг якості надання послуг та зворотній зв'язок із відвідувачами.
З 1 лютого 2017-го року ЦНАП отримав доступ та здійснив видачу першого витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
Починаючи з 15 лютого 2017 року, лучани отримали можливість укладати договори про надання послуг із комунальними підприємствами у приміщенні ЦНАП, серед яких ЛСКАП “Луцькспецкомунстранс”, КП “Луцькводоканал”, ДКП “Луцьктепло”, ТзОВ “Місцевий обчислювальний центр”.
За 1 квартал 2017 року надходження до бюджету міста за резульатами роботи ЦНАП становлять 5 млн 770 тис грн. Найбільше коштів отримано за рахунок оформлення та видачі закордонних та ID-паспортів.
У березні 2017-го року ЦНАП став учасником пілотного проекту “Шлюб за добу”, зареєструвавши декілька шлюбів. У рамках реалізації проекту технічної допомоги “ЦНАП як інноваційний інструмент взаємодії влади і громади” планується проведення реконструкції приміщення ЦНАПу із добудовою зони очікування на 180 м кв.
Окрім реконструкції приміщення ЦНАП із добудовою залу очікування, гардеробу та створення додаткових 5 робочих місць, у 2017 році планується запровадження електронного кабінету відвідувача, підключення системи електронної черги до сайту з можливістю здійснення попереднього запису суб’єкта звернення, проведення систематичних анкетувань і опитувань відвідувачів, постійне навчання персоналу, створення 2 філій ЦНАП у місті Луцьку, створення кол-центру на базі групи оперативного реагування “15-80”.
Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)