1. Головна
  2. Оперативна інформація

За лютий місяць в групу оперативного реагування “15-80” надійшло 3397 звернень

За лютий місяць в групу оперативного реагування “15-80” надійшло 3397 звернень

Сьогодні відбулася чергова розширена нарада міського голови з поточних питань життєдіяльності міста.

Перший заступник директора департаменту “Центр надання адміністративних послуг міста Луцька” Тетяна Книш поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” за період з 1 по 28 лютого 2021 року.

 

За цей період надійшло 3397 телефонних звернень, що майже вдвічі більше, ніж за попередній місяць. Така велика кількість дзвінків була спричинена складними погодніми умовами, зокрема, аномально великою кількістю опадів.

На 659 звернень було надано усні роз’яснення щодо отримання субсидій, проведення нарахувань за послугу з теплопостачання, функціонування пунктів обігріву, передачі показників лічильників, графіка роботи департаменту ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг тощо.

 
 
 

Насамперед, варто зазначити, що завдяки увазі керівництва міської ради до розгляду телефонних звернень та повідомлень, значно скоротилися терміни вирішення порушених проблем.

Найбільше звернень, а саме 1044, було передано на виконання в Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс», з них 817 стосувались розчистки та посипання протиожеледними сумішами проїжджих частин міста. Протягом 08-12 лютого спецтехніка підприємства працювала цілодобово в посиленому режимі на вулицях міста та на територіях приєднаних громад. Для забезпечення безперебійного руху громадського транспорту, першочергово проводили розчистку магістральних автошляхів. Разом з тим, велика кількість снігу спричинила ускладнення з доїздом до сміттєвих контейнерів, внаслідок чого стався тимчасовий збій з вивозом твердих побутових відходів. Працівники підприємства посилено проводили розчистку під’їздних шляхів та прибирали сміття за такими адресами: Чернишевського, 83; Гаврилюка, 20, 22; Арцеулова, 8, 12; Офіцерська, 1-20; Соборності, 12; Макарова, 32; Вороніхіна, 15а; Верещагіна, 5; Відродження, 7, 26; Сагайдачного, 5; Карбишева, 2б; Левітана, 36а; Конякіна, 7а; Гордіюк, 29 тв інші.

Також, працівниками підприємства проведено прочистку мережі зливової каналізації на просп. Соборності, 38; вул. Корольова, 9-11 та Підгаєцькій, 6. До ДКП «Луцьктепло» передано 321 звернення. Враховуючи зношений стан інженерних мереж, працівники підприємства щоденно проводять ремонтні роботи на мережі, налаштування ІТП та гідравлічного режиму, що призводить до тимчасового припинення надання послуг з теплопостачання та гарячого водопостачання. Відтак, протягом місяця ліквідовано витоки на просп. Відродження, 11; Перемоги, 25-27; Соборності, 20-22а; Волі, 52-66; Президента Грушевського, 27-29; Перемоги, 25-27; вул. Дубнівській, 12, 32; Теремнівській, 96а; Кравчука, 16-20; Боженка, 37-41.

Щодо неналежних параметрів теплопостачання повідомляли мешканці з таких адрес: Молоді, 1а, 3б, 13б; Кравчука, 22; Соборності, 10; Перемоги, 17; Стрілецька, 33; Відродження, 49, 49а; Вороніхіна, 15; Захарова, 12 тощо. На контролі залишається питання щодо відновлення благоустрою після проведення ремонтних робіт на тепломережі на вул. Загородній, 1а.

До КП «Луцькводоканал» передано 232 звернення. Працівники підприємства намагаються без зволікання реагувати на всі дзвінки лучан. Таким чином, ліквідовано витоки на водопровідній мережі на вул. Луговій, 15, Ківерцівській, 12, Щусєва, 25, Карпенка-Карого, 1а, Шевченка кут Чернишевського, Степовій, 95а, Потебні, 4, 79, Лисенка, 5, Малоомелянівській, 49, Котляревського, 3, Можайського, 8, Сухомлинського кут Карпенка-Карого; закрито колодязь на вул. Даньшина, 8, Арцеулова, 7, Степана Бандери, 18, Винниченка кут Івана Франка, просп. Молоді, 17. Разом з тим, щоденно проводяться роботи по прочистці мереж зовнішньої каналізації.

 

ПрАТ «Волиньобленерго» отримало для розгляду 219 звернень, що стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах. Відключення були спричинені проведенням планових робіт та виникненням аварійних ситуацій на вулицях міста.

КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» отримало 42 звернення.

Протягом лютого збільшилась кількість дзвінків щодо безпритульних собак на вулицях міста. Зокрема, до КП «Ласка» переадресовано 24 звернення. Працівниками підприємства було відловлено собак на вул. Мамсурова, 7а, 10; Січовій, 2; Лесі Українки. 35; Бенделіані, 7; Корольова, 7; Станіславського, 50, 52; бульварі Дружби Народів, 11.

До ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» передаано 22 звернення. На цей час, в зв’язку з закінченням терміну експлуатації, в житлових будинках зупинено на капітальний ремонт 17 ліфтів.

АТ «Волиньгаз» отримало 7 звернень. Працівники аваріійної служби оперативно відреагували на повідомлення щодо витоків газу на просп. Соборності, 25а; Президента Грушевського, 27; вул. Конякіна, 11. Також було закрито газопровідний колодязь на вул. Дубнівській, 29.

62 звернення надійшло від мешканців будинків, в яких створено ОСББ. Вони повідомляли про відсутності опалення, електроенергії, холодного та гарячого водопостачання, затоплення житлових приміщень та підвалів, ремонту сантехнічного обладнання. Звертались мешканці з таких адрес: Конякіна, 15/7, 38; 21/27, 29, 31; Кравчука, 4/103; 22/37, 44, 85, 113; Гордіюк, 31/76; 33а/4, 96, 100; Наливайка, 2/21, 4/19; Федорова, 3/30; 5/76, 135, 139; 8-го Березня, 33/44; Гетьмана Мазепи, 2/21; Молоді, 13б/15, 27; 15/44, 64; Президента Грушевського, 1/5, 30, 175; 14/65; Відродження, 41/28; Декабристів, 27/73 та інші. Про всі дзвінки поінформовано голів ОСББ.

21 лютого мешканці будинку на просп. Волі, 8а повідомили, що під вагою снігу частково провалився дах. Покрівля потребує ремонту, питання залишається на контролі.

До департаменту муніципальної варти було передано 97 звернень. Слід зауважити, що інспектори оперативно реагували на всі повідомлення лучан. Таким чином, було прибрано будівельне сміття на вул. Б.Хмельницького, 26; замінено дорожній знак на вул. Крилова, 1; розчищено сніг на парковці біля ТЦ «Варшавський» на вул. Конякіна, біля «Директорії» на вул. Винниченка, 26а, біля магазину «Мінімаркет» на просп. Волі, 29 та магазину «Делікат» на просп. Волі, 54; знято бурульки з дахів будинків на просп. Волі, 6, вул. Винниченка, 27а, Рівненській, 26. Крім цього, щоденно здійснюються перевірки щодо порушення правил паркування транспортних засобів та проводиться роз’яснювальна робота з суб’єктами підприємницької діяльності стосовно приведення до належного стану прилеглих територій до закладів

До управління транспорту та зв’язку надійшло 88 звернень. Під час сильних снігопадів не всі транспортні засоби працювали на маршрутах, що викликало численні нарікання лучан. Також, стурбовані мешканці міста недостатньою кількістю маршрутних автобусів у ранкові та вечірні години й вихідні дні, відмовою водіїв їхати до кінцевих зупинок, порушенням заходів безпеки. Окрім цього, мешканці сіл Одеради та Сьомаки просять вирішити питання курсування маршрутних автобусів до даних населених пунктів.

Ще 36 звернень було переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху тролейбусів. Приємно зауважити, що в лютому наше місто отримало ще чотири нових тролейбуси. Працівникам відділу екології було передано 16 звернень, які були пов’язані з поширенням в місті неприємного запаху в Вересневому та Вишківському районах, вул. Добролюбова. Отримана інформація опрацьовується.

 
 

470 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста. Переважна більшість з них стосувались розчищення та посипання протиожеледними сумішами пішохідних тротуарів і доріжок, зупинок громадського транспорту, пішохідних переходів, прибудинкових територій, парків, скверів, майданів міста та територій сіл, які приєднані до Луцька. Відтак, на виконання в ЖКП-2 було передано 47 звернень; ЖКП-3 – 89; ЖКП-7 –35; ЖЕК-8 ЖБК – 23; ТзОВ «Місто для людей Кременчук» – 75.

В основному громадяни порушували питання, що стосуються житлово-комунального господарства (220 звернень). Зокрема це питання: надання якісної послуги централізованого опалення та гарячого водопостачання, очищення доріг від снігу, ремонту прибудинкових територій, доріг, поліпшення житлових умов та ін. З урахуванням колективних звернень, всього за звітний місяць звернулося 3320 громадян.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)