За місяць у групу оперативного реагування 15-80 надійшло 4487 звернень
Сьогодні міський голова Микола Романюк провів оперативну нараду, під час якої обговорили питання звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування 15-80 з 12 жовтня по 15 листопада 2015 року.
Директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як розповіла, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 4487 телефонних звернення (в середньому 130 за добу), 737 з них - інформаційно-консультативного характеру.
Домінували серед загальної чисельності звернень нарікання лучан на роботу житлово-комунальної сфери міста - 1837 дзвінків. Така велика кількість, в першу чергу, зумовлена запуском систем опалення в житлових будинках, на адресу ЖКП-2 було передано 121 повідомлення; ЖКП-3 – 288; ЖКП-7 – 336; ЖЕК-8 ЖБК – 271; ЖКП-11 – 246; ТзОВ «М.Ж.К.» – 660.
На адресу ДКП “Луцьктепло” надійшло 1049 звернень. 12 жовтня в місті розпочався опалювальний сезон і майже всі дзвінки стосувались теплопостачання житлових будинків. У зв’язку зі зношеністю трубопроводів виникали пориви, які не давали можливості своєчасно запустити тепло в усі помешкання. За цей період працівниками підприємства було ліквідовано пориви тепломережі на вулицях: Січова, 2; Боженка, 39-41; Перемоги, 7, 11, 13; Ціолковського, 17; Метельницького, 2, 2а; Кравчука, 34а; Гордіюк, 10-12. 41; проспектах: Соборності, 29; Відродження, 7, 14; Грушевського, 31-33; проведено заміну трубопроводу на вул.: Конякіна, 10а; Гордіюк, 39, 47.
Вона розповіла, що 52 дзвінка, які надійшли в групу “15-80”, стосувались діяльності КП “Луцькводоканал”. Працівниками підприємства було ліквідовано пориви на водопровідній мережі на вулицях: Дачна, 6, Конякіна, 7, 12б, Винниченка, 11, Даньшина, 46, Тарасова, 50, проспекті Волі, 35; замінено аварійну ділянку водопроводу на проспекті Відродження, 30; прочищено зовнішні каналізаційні мережі за адресами: Г.-Артемовського, 23, Кривий Вал, 14, Кравчука, 19б, Шевченка, 88, Дружби Народів, 1, Соборності, 42а, Ківерцівська, 9а; закрито колодязь на вул.Вавілова, 5; зроблено благоустрій на вул. Рівненська, 76 та пр-ті Відродження, 41а. На контролі залишається повідомлення про зруйнований каналізаційний колодязь біля будинку на вул. Електроапаратна, 2.
27 звернень за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції. Вони стосувались стихійної торгівлі, розміщення агітаційних листівок; знесення гаражів; спалювання листя та сміття; прибирання занедбаних територій; незаконне встановлення шлагбаумів та бетонних блоків.
Крім того, за словами Лариси Карп'як, 21 телефонний дзвінок надійшов через зупинки ліфтів.
14 звернень надійшло стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак. Телефонували жителі з вул. Наливайка, 27; Дубнівська, 81; Мазепи, 35; Драгоманова, 25; Словацького кут Шевченка; Корольова (ЗОШ №16); Соборності (біля РАЦСу). Усі звернення передані на виконання в КП “Ласка”.
Варто зауважити, що останнім часом значно менше повідомлень надходить на адресу ЛСКАП “Луцькспецкомунтранс”, а саме 11. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів повідомляли мешканці з вулиць Мазепи, 24 та Малоомелянівська, 72.
Стосовно руху маршрутних автобусів отримано 15 звернень. Нарікали на великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність рейсів, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху. Скарги надійшли на маршрутки №№ 1; 9а; 18; 28; 31; 32; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. На адресу Луцького підприємства електротранспорту надійшло 12 дзвінків. Лучани повідомляли про порушення графіка руху тролейбусів №№8, 9 та неодноразово просили змінити їх напрямок руху на попередній (по вул.Гордіюк, а не по вул.Єршова).
Активізувались звернення громадян на інтерактивну веб-платформу “Відкрите місто”. Найпоширенішими проблемами, які хвилюють мешканців нашого міста, залишаються - благоустрій прибудинкових територій, ремонт доріг, освітлення вулиць, внесення змін у маршрути та графік руху громадського транспорту. Перевагою функціонування веб-платформи є - налагодження інтерактивної комунікації, оперативне реагування та прив'язка проблеми до місцевості шляхом використання додатку GOOGLE MAPE.
Станом на 16 листопада 2015 у Луцьку міську раду надійшло 36 петицій. З них: підтриманих - 1; не підтриманих — 6.
Міський голова Микола Романюк подякував працівникам житлово-комунальної сфери, які забезпечують теплопостачання та гаряче водопостачання. За його словами, вдалося забезпечити надання нормальних послуг. Проте, часто люди нарікають, що зранку з кранів тече літня вода, і їм приходиться довго спускати, аби вона стала гарячою. Микола Романюк зауважив, що так не повинно бути. Міський голова зазначив, що нині люди рахують та економлять свої кошти. За його словами, питання якості надання послуг повинно бути на постійному контролі.
Також Микола Романюк звернув увагу на рух громадського транспорту. Нині у місті щодня курсує 45 тролейбусів і їх кількість буде збільшуватися. Він наголосив, що необхідно організувати належний графік руху електротранспорту.
Звернув увагу міський голова й на скарги мешканців вулиці Володимирської, де люди просять збільшити кількість громадського транспорту та час його роботи, адже у вечірні години вони не можуть добратися додому.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)