За останні два тижні на гарячу лінію міської ради “15-80” надійшло 900 звернень громадян
Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну платформу “Відкрите місто” за період з 27 травня до 8 червня 2019 року учасників наради інформувала перший заступник директора департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку Тетяна Книш). За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 900 телефонних звернень (в середньому 70 за добу), 247 з них - інформаційно-консультативного характеру.
70 звернень стосувались роботи КП «Луцькводоканал». У зв’язку з проведенням ремонтних робіт на каналізаційно-насосній станції №5 на вул. Карпенка - Карого та заміною аварійної ділянки водогону на вул. Карпенка - Карого кут Рівненської надійшла найбільша кількість звернень, пов’язана з неналежним постачання холодної води.
165 звернень стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 передано 6 повідомлень; ЖКП-3 - 33; ЖКП-7 - 12; ЖЕК-8 ЖБК - 17; ЖКП-11 - 11; ТзОВ «М.Ж.К.» - 44; ДЖКГ - 34 повідомлення.
Звертались мешканці міста щодо ремонту або демонтажу обладнання на дитячому майданчику (пр. Грушевського, 9); ліквідації провалля на проїжджій частині дороги напроти зупинки «Кінотеатр «Промінь» та на вул. Карпенка - Карого (під мостом); відновлення асфальтного покриття на вул. Привокзальній, 13, видалення старих та аварійних дерев на вул. Ніла Хасевича, 6.
87 дзвінків стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах. Про відсутність напруги повідомляли мешканці з вулиць Липинського, Чорновола, Сухомлинського, Лесі Українки, Богдана Хмельницького. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».
39 звернень надійшло стосовно роботи ДКП «Луцьктепло». Внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт працівники підприємства зупиняли бойлерні на вулицях Федорова, 4а, Конякіна, 37б, Гордіюк, 43, просп. Соборності, 20.
Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 16 дзвінків. За звітний період відновлено освітлення на вул. Станіславського, 50, бульв. Дружби Народів,1. На контролі залишається питання налагодження мережі у дворах будинків за такими адресами: бульв. Дружби Народів, 8, 8а, 10, вул. Кравчука, 34а, Дмитра Іващенка, 1а.
23 повідомлення надійшло щодо несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів для сміття. Вказану інформацію передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Телефонували мешканці з вул. Загородня, 4, Куделі, 11, Малоомелянівська, 72, П’ятницька Гірка, Стрілецька, 69, просп. Відродження, 16а. Отримано звернення щодо прочистки зливової каналізаційної мережі на вул. Конякіна, 14б, та щодо провалля біля колодязя зливової каналізаційної мережі на просп. Волі, 9. Стосовно вирішення проблеми наявності безпритульних собак, надійшло 12 звернень від мешканців вулиць Карпенка-Карого, 11, П’ятницької Гірки, 7, 11, 13, Володимирської, 95, Привокзальної, 3,7. Вказану інформацію передано на реагування в КП «Ласка».
Щодо зупинки ліфтів отримали 18 дзвінків. Телефонували мешканці з будинків за адресами: вул. Федорова, 5, Загородня, 4, Станіславського, 50, просп. Відродження,14а, Молоді, 4. На даний час у зв’язку з закінченням терміну експлуатації та проведенням капітального ремонту зупинено п’ять ліфтів на просп. Соборності, 6, 25б і чотири ліфти на вул. Федорова, 4. 3 звернення надійшло від мешканців будинків, у яких створено ОСББ. Лучани порушували питання щодо відсутності холодної та гарячої води (вул. Рівненська,125, Гордіюк, 45).
58 дзвінків за звітний період було передано на опрацювання у департамент муніципальної варти. Вказані звернення стосувались порушення правил благоустрою, прибирання територій, проведення земляних та будівельних робіт, порушення тиші, особливо на вул. Кривий Вал кут Лесі Українки, де встановлюють звукопідсилюючу апаратуру.
90 звернень стосувалось роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на підвищення вартості проїзду, невідповідність якості послуг, відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, неможливість відслідкування руху по системі МАК. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, 3 повідомлення були стосовно незадовільного руху тролейбусів у місті. Вказану інформацію переадресовано в Луцьке підприємство електротранспорту.
Протягом звітного періоду отримали 36 дзвінків щодо запаху у повітрі невідомого походження атмосфері міста, про що було повідомлено працівників відділу екології. Крім того, надходили прохання знищити борщівник, який росте вздовж дитячої залізниці та на вул. Шота Руставелі неподалік школи №20.
Надійшло 16 звернень різного характеру, які були спрямовані для розгляду у відповідні виконавчі органи міської ради.
18 звернень надійшло про масове замінування адміністративних будівель, лікарень, аптек, торгових центрів, дитячих закладів, житлових будинків, залізничного вокзалу.
Заслухавши доповідача, Григорій Пустовіт зауважив, що лучани все частіше звертаються до міської ради з проханням вжити заходів щодо знищення небезпечного борщівника, який розростається у різних мікрорайонах міста. Він запитав, яким чином у Луцьку ведуть боротьбу із борщівником. За словами начальника відділу екології Оксани Тарабанюк, вже сьогодні поблизу школи №20 на вулиці Шота Руставелі борщівник викосили. Сьогодні будуть ліквідовувати зарості поблизу Палацу учнівської молоді на вулиці Шопена. Однак для повної ліквідації небезпечної рослинності потрібно щонайменше чотири роки роботи. У Луцьку проводять боротьбу механічним способом, тобто видаленням коріння на глибині 20-30 см. А це потрібно робити протягом тривалого часу. Цього року випробували гербіцид нового покоління, але він не дав бажаного результату. Заходи по боротьбі з борщівником будуть продовжуватися.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)