За останні два тижні в службу оперативного реагування “15-80” надійшло близько дев’ятисот звернень
Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну платформу “Відкрите місто” за період з 07 до 20 жовтня 2019 року учасників наради інформувала директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг” Лариса Карп’як, Так, за звітний період на адресу міської ради надійшло 896 телефонних звернень (в середньому 64 за добу), 221 з них - інформаційно-консультативного характеру. Найбільша кількість дзвінків, а саме 135, надійшла щодо роботи ДКП «Луцьктепло». 75 з них були з проханнями розпочати опалювальний сезон. Через проведення аварійно-ремонтних робіт, працівники підприємства зупиняли котельні на вул. Кравчука, 11в; Гордіюк, 20а; Вороніхіна, 15а; Вавілова, 6 та бойлерні на вул. Писаревського, 4б; Кравчука, 26г; Гордіюк, 10; просп. Соборності, 19б. Це призвело до тимчасової відсутності холодної та гарячої води в помешканнях лучан.
90 звернень стосувалась житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 9 повідомлень; ЖКП-3 – 15; ЖКП-7 – 10; ЖЕК-8 ЖБК – 15; ЖКП-11 – 4; ТзОВ «М.Ж.К.» – 24. Звертались мешканці міста щодо ремонту дороги на вул. Ярощука; Потапова; Млинівській; ліквідації провалля на проїжджій частині на вул. Словацького, 11-12.; ремонту даху зупинки на вул. Теремнівській, 91; нанесення пішохідної розмітки «зебра» на вул. Рівненській, 111.
54 дзвінка стосувались роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства ліквідовано пориви водопроводу на вул. Кондзелевича, 30, Гордіюк, 20а, Дачній, 1, Загородній, 4, К.-Карого, 7а, бульварі Др.Народів, 8а.
33 звернення надійшло щодо відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. Всю інформацію передали на виконання в КП ЛЕП «Луцьксвітло». На контролі залишається налагодження мережі за такими адресами: Дубнівська, 65б; Кривоноса, 13; Тополева, 29; Кравчука, 42а; Боженова, 1; Липовецька, 15а; Кооперативна, 1.
31 дзвінок стосувався відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах. Протягом двох тижнів було здійснено ряд планових відключень та виникали аварійні знеструмлення. Про відсутність електропостачання повідомляли мешканці з таких адрес: Профспілкова, 6; Заводська, 1; Дубнівська, 34б; Польова, 3; 7-й Малоомелянівський провулок, 10. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».
Стосовно несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів, отримали 19 повідомлень. Вказану інформацію передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Телефонували мешканці міста з таких адрес: Дорошенка, 18; Захарова, 5; Вишківська, 26; Липинського, 7; Вербова, 2; просп. Молоді, 3б, 5б; Відродження, 26. На контролі залишається встановлення решітки на колодязі зливової каналізації на вул. Кравчука, 42а.
Щодо зупинки ліфтів, отримали 16 звернень. Телефонували мешканці з будинків на вул. Кравчука, 1/1, 2 під.; 9/1 під.; 15л/1 під.; Огієнка, 20/2 під.; Бенделіані, 1/1, 2 під.; Гордіюк, 29/1 під.; просп. Відродження, 26а//2 під. На даний час у місті, в зв’язку з закінченням терміну експлуатації та проведенням капітального ремонту, зупинено 33 ліфти, у частині з них ремонтні роботи досі не розпочато.
16 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створено ОСББ. Жителі піднімали питання щодо відсутності холодної та гарячої води, затоплення підвальних та житлових приміщень, прочистки каналізаційних стояків, ремонту сантехнічного обладнання. Варто зауважити, що лучани часто нарікають на голів об’єднань, які не реагують на їхні звернення, а працівники групи «15-80» для з’ясування тих чи інших питань не можуть з ними зв’язатись.
Щодо вирішення проблеми безпритульних собак надійшло 7 повідомлень від мешканців з вул. Корольова, 9; Рівненської, 111; Ш.Руставелі, 11/ ЗОШ №20; Привокзальної, 13; просп. Відродження, 18, які передано на реагування в КП «Ласка».
Протягом звітного періоду отримали 185 звернень щодо неприємного запаху в повітрі. Основна частина повідомлень надійшла з 7 по 10 жовтня. Всю інформацію було передано працівникам відділу екології.
49 дзвінків передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, проведення земляних та будівельних робіт, вивезення зрізаного гілля, паркування автомобілів на тротуарах та газонах, відкритих колодязів на підключенні до приватних будинків, спалювання зілля, опалого листя та задимлення повітря, особливо в вечірній час.
23 звернення надійшло стосовно роботи маршрутних автобусів в місті. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху, відсутність маршруток біля Картонно-паперової фабрики та відсутність навігаторів на маршрутах №№ 1; 2; 3; 9; 9а; 12; 17; 22; 23; 25; 28; 29. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 5 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті.
Окрім цього, з 15 жовтня неодноразово надходили дзвінки щодо витоку на технічному водопроводі та затоплення ділянки на вул. Наливайка, 32. На даний час, ордер на проведення земельних робіт, який був виданий працівникам Картонно-паперової фабрики, закінчився, але аварійну ситуацію не ліквідовано.
У відповідь на численні звернення громадян щодо видачі пільгових електронних квитків у зв’язку із запровадженням безготівкової оплати проїзду з 11 листопада 2019 року, начальник управління транспорту та зв’язку Володимир Степанов повідомив, що відсьогодні, 22 жовтня, розпочали видачу пільгових електронних квитків у центрі компанії «СІТІ КАРД СИСТЕМ», що на вулиці Лесі Українки, 16а. Завтра, 23 жовтня, квитки можна буде отримати і в департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (вул. Лесі Українки, 35). Ще одним пунктом видачі квитків невдовзі стане і департамент соціальної політики (проспект Волі, 4).
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)