1. Головна
  2. Оперативна інформація

За півтора місяця до відділу комунікацій “15-80” надійшло 1697 телефонних звернень

За півтора місяця до відділу комунікацій “15-80” надійшло 1697 телефонних звернень

Про це сьогодні говорили на розширеній нараді у міського голови Ігоря Поліщука. Директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як зазначила, що зважаючи на особливість життєдіяльності міста в умовах воєнного стану, постали нові виклики перед комунальними службами міста.

Жителі територіальної громади все більше звертаються з пропозиціями, аніж зі скаргами. Внаслідок уражень об’єктів критичної інфраструктури в Україні, Луцька територіальна громада має проблеми із енергозабезпеченням. Тому 523 повідомлення із загальної кількості було переадресовано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго». Вони стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах. Відключення були стабілізаційними та аварійними. Зокрема, мешканці звертались з питань рівномірного розподілу напруги на всіх споживачів, врегулювання графіків і черговості відключень. Варто зауважити, що на сесії міської ради 13.12.2022 депутати Луцької міської ради звернулись до ПрАТ «Волиньобленерго» щодо дотримання принципів соціальної справедливості при побудові графіків віялових відключень електроенергії. Однак питання, наразі, залишається відкритим.

 

Варто зазначити, що у період відключень електропостачання частково призупинялася робота й окремих комунальних підприємств. 537 звернень у звітний період стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Аварійно-ремонтні роботи здійснювались за адресами: Архітектора Метельницького, 6, Богдана Хмельницького, 20, Ветеранів, 21, Волі, 53, Президента Грушевського, 9, 28, Захарова, 7а, Кравчука, 5, Конякіна, 9а, Лесі Українки, 65, Наливайка, 6а, Соборності, 14а, 17-18, 19а, 29, Перемоги 6а.

49 звернень передано на виконання до КП «Луцькводоканал». Протягом звітного періоду працівниками підприємства ліквідовано пориви водопроводу на вул.Дубнівська, 37; Бенделіані, 3; Нахімова/Волонтерів; вул. Рівненська/Мазепи; замінено водопровідну мережу на вул. Сталева, 12. Разом з тим, щоденно проводяться роботи з прочистки мереж зовнішньої каналізації.

До Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «Луцькспецкомунтранс» надійшло 31 звернення. Мешканці Луцької територіальної громади повідомляли про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів, очищення від снігу тротуарів та посипання їх піском. Телефонували з таких адрес: Богдана Хмельницького, 20, Конякіна, 12, 29б, Потебні, 48, 50, Степова, 3, Відродження, 11, Новочерчицька, 5, с.Одеради - Центральна, 35, смт. Рокині - Лесі Українки, 1. Також приємною новиною стало відкриття першого муніципального Центру управління відходами, що надає комплекс послуг щодо правильного поводження з відходами. Це місце, де кожен житель громади може безплатно здати старі меблі, побутову техніку, пластик, одяг, метал, будівельне сміття, органічні відходи, скло та багато іншого для їх подальшої переробки чи утилізації. До кожного контейнера можна під’їхати автомобілем.

КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» отримало 40 звернень. Працівниками підприємства було здійснено роботи по відновленню освітлення на вулицях: Конякіна, Потебні, Ківерцівська, Дубнівська, проспектах Молоді, Волі. Окрім цього, забезпечено належну роботу світлофорних об’єктів на вул. Рівненська, Київському майдані, у с.Рованці, с.Милуші.

50 звернень надійшло до відділу транспорту. Нарікали мешканці міста на відсутність маршрутних автобусів після 21 години, великий інтервал руху, ігнорування водіями пасажирів на зупинках, збої в роботі електронних табло.

Ще 13 звернень було переадресовано до Луцького підприємства електротранспорту. Вони стосувались великого інтервалу руху та недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах, особливо у вихідні дні.

До департаменту муніципальної варти було передано 52 звернення. Для прикладу, було відновлено благоустрій на вул. Бенделіані, 1, Світлій, 1, прибрано гілля на вул. Прилуцька, 14а.

360 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста. Відтак, на виконання в ДЖКГ було направлено – 74 звернення, ЖКП-2 - 84; ЖКП-3 – 114; ЖКП-7 – 67; ЖЕК-8 ЖБК – 7; ТОВ «Керуюча компанія «Будсервіс» – 14. У результаті реагування на звернення громадян, в осінній період департаментом ЖКГ були здійснені роботи з підготовки громади до зимового утримання вулиць, відновлення будинків, які постраждали внаслідок ворожих ракетних ударів (проведено капітальний ремонт житлових будинків на вул. Гущанській). Для забезпечення належного утримання об’єктів інфраструктури вулично-шляхової мережі виконували поточні роботи: ямковий ремонт, грейдування з підсипкою.

Встановлено 18 яток для впорядкування вуличної торгівлі, здійснені роботи з влаштування захисту об’єктів інфраструктури, проведено експертне обстеження та позачергові технічні огляди ліфтів житлових будинків для визначення обсягів їх капремонту.

У відділ звернень громадян надійшло 529 заяв жителів громади, що здебільшого стосувалися вирішення соціальних питань та роботи житлово-комунальної сфери. Особлива увага з боку керівництва міської ради приділяється зверненням громадян, які в умовах воєнного стану опинились у скрутному життєвому становищі та потребують допомоги. Найбільш незахищеними верствами населення є: внутрішньо переміщені особи, які втратили свої домівки, майно та роботу; громадяни похилого віку; особи, які потрапили у складні життєві обставини через війну; багатодітні сім’ї; особи з інвалідністю; громадяни, які мають на своєму утриманні осіб з інвалідністю, осіб похилого віку.

За зверненням чеської гуманітарної організації «Людина в біді» керівництво міської ради з 21 до 28 грудня створило місця у ЦНАПі представникам організації для прийому документів внутрішньо переміщених осіб, які проживають у Луцькій, Боратинській, Підгайцівській територіальних громадах, з найбільш уразливих категорій (багатодітні сім’ї, особи з інвалідністю, літні люди, сім’ї з дітьми та ін) для участі у програмі грошової підтримки в розмірі 2220 грн на місяць на кожного члена родини впродовж 3 місяців одним грошовим переказом. Необхідні документи: паспорт кожного члена родини, свідоцтво про народження кожної дитини; реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) кожної особи, яка реєструється; довідка ВПО кожного члена родини, який має статус ВПО (якщо є в наявності); номер IBAN рахунку (sms або документ з банку). З метою забезпечення практичної реалізації права громадян на звернення міський голова щомісячно проводить онлайн прийоми громадян з особистих питань з використанням програми ZOOM. Запис громадян на прийом здійснюється працівниками ЦНАП відповідно до заяв встановленої форми, розміщеної на офіційному сайті міської ради.

 

Підсумовуючи доповідь, міський голова Ігор Поліщук наголосив на забезпеченні найбільших перехресть міста резервним живленням. “Щодня у нас відключають світло, тому маємо забезпечити безпеку руху найбільших світлофорних обєктів. Це безпека дорожнього руху, і ці відключення у нас, на жаль, надовго. Варто звернути особливу увагу на проспект Соборності, на перехрестя Соборності- Чорновола, Соборності - Воїнів — Інтернаціоналістів та Соборності - Молоді. Там дуже щільний трафік,“- зазначив він.

 

Директор комунального підприємства “Луцьксвітло” Валерій Мазін поінформував, що на даний час забезпечено п'ять перехресть безперебійними блоками живлення: “Це перехрестя вулиць: Ковельська — Набережна, Задворецька — Рівненська, Задворецька - Карпенка-Карого, Карпенка-Карого-Дубнівська, Гнідавська-Потебні. Планується забезпечити безперебійним живленням ще п'ять об'єктів. На деякі світлофори ми вже поставили реле перемикання, що перемикає з однієї підстанції на іншу. Це такі світлофорні об'єкти : Рівненська-Відродження, Авторемонтна- Рівненська та проспект Соборності-Молоді”.

 

Управління інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 777937, 727427)