1. Головна
  2. Оперативна інформація

Запрацював портал “Контакт-центр”, через який мешканці громади зможуть повідомити про проблемні питання

Відтепер мешканці громади зможуть повідомити про проблемні питання через портал “Контакт-центр” або спеціальний мобільний додаток «1580 Луцьк».

Про це сьогодні йшлося під час чергового засідання виконавчого комітету Луцької міської ради.

Директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як розповіла, що над реалізацією проекту працювали понад півроку. Для простого і ефективного покращення життєдіяльності територіальної громади міста створено модуль “Контакт-центр”. «Міський голова доручив створити мобільний додаток, через який мешканці територіальної громади могли би оперативно інформувати про ті чи інші проблеми, які виникають у місті. Ми вивчали всі програми, які діють в Україні, провели тендер. Найкраща пропозиція була від фірми з Івано-Франківська”, — повідомила вона.

Система працюватиме шляхом автоматизованої реєстрації звернень, отриманих з різних джерел (телефон, вебпортал, мобільний додаток), та інформування заявників про виконання робіт, у тому числі, через голосові канали зв'язку.

 
 

 “У ньому поєднані всі можливості — це електронні, телефонні звернення, запис на прийом до міського голови, фотофіксація аварійної ситуації, яка виникла. Мешканці зможуть, їхавши в транспорті, зняти відео, як водій спілкується з пасажиром, і направити це в “Контакт-центр”. Зараз підключають ІP-телефонію — багатоканальний телефонний зв'язок з мешканцями громади, буде запис розмови, фіксуватиметься чітко час і терміни, визначено виконавця. Не буде такого, що одне комунальне підприємство виконує роботи дві години, а інше — вісім. Все буде регламентовано і відображено в кабінеті заявника”, - зазначила Лариса Карп’як.

Вебпортал працює у тестовому режимі за адресою: https://1580.lutskrada.gov.ua/. Також вже готовий для скачування в PlayМаркеті додаток для ґаджетів, які працюють системі у Android, незабаром користувачі Apple теж зможуть користуватися додатком.

Для реєстрації на порталі та в мобільному додатку мешканцям достатньо просто вказати свій номер телефону та е-mail. На підставі звернень, формуються завдання комунальним підприємствам, міським службам та департаментам на виконання робіт, ремонтів і надання роз’яснень.

Міський голова Ігор Поліщук зауважив, що створення такого порталу — це дуже серйозний інструмент для покращення щоденного життя у нашій громаді. “Зареєструвавшись у додатку чи порталі, мешканці матимуть особистий кабінет, матимуть можливість детально описати ситуацію, додати фото, відео. Зможуть відслідковувати на якому етапі виконання звернення та контролювати терміни”, - наголосив він.

 
 

Також, за словами міського голови, це дасть можливість комунальним підприємствам і профільним виконавчим органам міської ради оперативно та конструктивно вирішувати питання. “Працівникам не треба буде додатково їхати на об'єкти, адже люди самі допомагатимуть вивчати проблемні питання, інформуючи про це. Керівники структурних підрозділів, і я особисто, зможемо контролювати терміни, бачити кількість звернень, категорію тих, з якими найчастіше звертаються. Після виконання звернення заявнику автоматично надходить відповідь, якщо роботи виконані не якісно чи не в повному обсязі  є можливість надіслати це звернення на доопрацювання. Дуже важливим є те, що заявники отримуватимуть зворотній зв'язок про зміну статусу їх звернення. Люди повинні отримувати якісний сервіс, цей портал — один із найкращих в Україні”, - наголосив він.

Окрім цього, ще одним важливим завданням порталу є інформування мешканців про різноманітні ремонтні роботи. Інформацію про такі роботи будуть отримувати у вигляді повідомлень як в персональному кабінеті, так і у вигляді Push повідомлень в мобільному додатку.

Отже, основними перевагами створення порталу “Контакт-центр” є:

- спрощення процесу визначення оператором виконавця робіт та терміни виконання;

- чітка ідентифікація заявника за його номером телефону, збереження інформації про контактування з мешканцем;

- уникнення можливості випадкової втрати звернення;

- зменшення тривалості обробки звернення від його подання до виконання;

- контроль термінів виконання, автоматичне формування переліку протермінованих звернень;

- надання доступу виконавцям до прослуховування розмови оператора із заявником;

- забезпечення виконавцям можливості самостійного внесення відповідей про проведену ними роботу по зверненнях, включаючи фотофіксацію;

- надання виконавцям інструменту для інформування мешканців про проведення планових, позапланових та аварійних робіт, причини їх виникнення та терміни завершення;

- формування каталогу вирішення завдань «Було – Стало».

 

 

Управління інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)